Toon posts:

Verzoek tot openen topic over invullen van een enquete

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Adjes..of lieve adjes,

Ik volg de masteropleiding informatiekunde aan de Universiteit van Amsterdam. Op dit moment ben ik aan het afstuderen en heb veel mensen nodig die mijn vragenlijst en opdracht in willen vullen. Je kunt er zelfs nog wat mee winnen! Ik zou graag aan de adjes willen vragen of ik een topic mag openen om mensen op te roepen om de vragenlijst in te vullen.

Het onderzoek gaat over zoekgedrag op internet en welke rol aanbevellingssystemen hierin spelen. De vragenlijst is in Thesistools en ik zal natuurlij het topic netjes onderhouden.

Ik hoop snel van jullie te horen.

Vriendelijke groeten,
Eddy Bruin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik mis het volgende (wat in Het algemeen beleid staat)
Voor enquêtes is het nodig toestemming te vragen aan een moderator van dat forum of de admin van de hoofdgroep. Let er wel op dat je sowieso je onderzoek moet uitleggen en dat er in het topic reden moet zijn voor discussie.
:)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

Je kan het beste mailen naar de admin in kwestie :) . Belangrijk is, zoals BtM al zegt, dat je wel aangeeft wat het verdere nut van het topic voor anderen is.

[ Voor 14% gewijzigd door JHS op 14-12-2007 16:01 ]

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ik kan als admin van GC wel even snel vertellen wat de eisen zijn.

Enquetes horen dikwijls (soms kan het afwijken, afhankelijk van het onderwerp, maar dit is een vuistregel) in SG.

Een enquete kan daar gepost worden onder de volgende voorwaarden:

- Vertel duidelijk wat het onderwerp van je enquete is en voor welk doel het gebruikt wordt
- Vertel dat de resultaten, wanneer beschikbaar, gepost worden in het topic zodat de deelnemers ook daadwerkelijk feedback krijgen voor hun moeite (en post die dan ook!)
- Misschien nog wel de belangrijkste: zorg dat je een discussie op gang brengt. Op die manier heb niet alleen jij er wat aan, maar ook de rest van het forum. We zitten immers ook niet te wachten op alleen maar replies als:
ingevuld!
done
en dat een paar pagina's lang... ;) Het is duidelijk jouw verantwoordelijkheid om te zorgen dat die discussie losbarst, in welke vorm dat gebeurt, is aan jou...

(mailen met sgmods@tweakers.net is de eerste logische stap voor de volgende keer, via die weg krijg je bovenstaande verhaal te horen en als je dan toestemming hebt van de mod in kwestie, kun je een topic openen in SG (onder vermelding dat er toestemming verleend is).

Je onderwerp lijkt me verder wel interessant en als je denkt dat je aan bovenstaande punten kan voldoen, mag je van mij een topic openen in SG... ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de posts. Ik zal de admins het verzoek mailen en het onderzoek uitleggen. Ik heb in vrij algemene termen nu het onderzoek uitgelegd en dat komt omdat ik de mensen die het onderzoekje doen eerst moet ' misleiden' anders heeft het namelijk invloed op de resultaten, wat uiteraard niet kan gebeuren. Ik zal het in een iets specifieker uitleggen in het topic dat ik dan zal openen. Ik hoop zeker dat er gediscusieerd kan worden over het onderwerp, want dat lijkt me erg interresant. De grootste discussie kan dus pas echter plaatsvinden NAdat ik alle benodigde resultaten binnen heb. Deze hoop ik voor de kerst te hebben, maar het kan ook wat later worden. Hierna zal ik in alle resultaten neerzetten en kan ik ook zonder restricties over het onderzoek praten en de discussie opgang brengen.

edit @ BtM909: Hey een bekende naam! Nou zie je ook eens wat ik doe naast mijn DJ praktijken (die inmiddels een beetje op de achtergrond staan)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2007 16:52 ]