Zijn er nog mensen die ook een philips 804 hebben en ook niet alle cd's op 8 x kunnen branden terwijl ze daar wel voor geschikt zijn? princo's en that's whrite pakt die niet bij mij maar philips wel weer!!?? Hoe zit dat bij jullie?
Ik weet dat Philips bij een eerdere brander ook zoiets had, ze noemen het (zelf) inteligente firmware die schakeld de snelheid zelf terug waneer hij de reflectie van de cd niet goed genoeg acht. Ik heb zelf niet zo'n brander maar ik verwacht dat dit het wel zou zijn.
BTW er is waschijnlijk nix aan te doen.
BTW er is waschijnlijk nix aan te doen.
Verwijderd
Ik ken het probleem, heb hem voor de 2e keer al weg naar philips! Weet je wat de helpdesk zegt! Effe flashen!???
Wie is er nu achterlijk, je levert toch je hardware up to date af??
Wie is er nu achterlijk, je levert toch je hardware up to date af??
Is het niet zo dat die drives gewoon kijken wel merk cd's er in het laatje zitten en op basis daarvan terug schakelen? Al was het alleen maar om fabrikant Ritek (Arita, Lenco, enz..) te pesten omdat ze zich niet aan de kwaliteitseisen van Philips houden. Mischien dat een firmwareupdate dan wel werkt
.
Celeron(cd0) 1000@1000,1.80V ASUS P2B-S Rev 1.03 BIOS 1014 beta 1a, 256@222,100Mhz/AMD k6-III+ 450@550,2.0V ASUS P5A-B rev 1.03 BIOS 1010, 256Mb@222,100Mhz
Verwijderd
Ik heb ook al een tijdje een CDRW800 en ik had in het begin het zelfde probleem. Gelijk toen maar de nieuwe firmware er op gepleurd en sindsdien brandt ik ieder merk (zelfs hele goedkope) CD-R. Dus: nieuwe firmware!
Pagina: 1