[IIS] Problems with this Web page

Pagina: 1
Acties:

• djlinsen
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:24

djlinsen

Well suffer my pretty warriors

Topicstarter
Bij het openen van een websit van een website krijg ik de volgende melding:
Problems with this Web page might prevent it from being displayed properly or functioning properly.
De site wordt verder niet goed weergegeven, verschillende kruisjes etc in het scherm. De site draait in eigen beheer van de klant en draait op IIS 6.0 Het is een ASP.NET site. Op internet staan verschillende oplossingen, deze hebben echter allemaal betrekking op de webbrowser. zie bijv:
How to troubleshoot script errors in Internet Explorer 6 and in Internet Explorer 7 on Windows 2000-based, Windows XP-based, Windows Server 2003-based, or Windows Vista-based computers. Ik heb vanaf verschillende locaties, en verschillende browsers (IE6,IE7 en Mozilla) getest en overal werkt de site niet goed. De site heeft het altijd goed gedaan. Het vermoeden is dat de klant heeft lopen rommelen, maar we krijgen niet gevonden wat er mis is gegaan. Alle rechten van standaard internet user etc lijken goed te staan en de instellingen in IIS lijken ook goed te staan. Ook heb ik een copy van de website bij mij zelf getest en deze werkt naar behoren, dus de website zelf is ook niet stuk. IIS is al verschillende keren gerest, server is zelfs ook al gerest, dit mocht ook niet baten.

Iemand enig idee waardoor deze foutmelding ontstaat?

Are you following me, Are you following me?

• WaSteiL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:21
Toevallig niet de ASP.NET Web service extensions uitgezet in IIS?

http://www.microsoft.com/...ca13165792f.mspx?mfr=true

• mbrouwer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-02 18:36
misschien asp.net even opnieuw installeren in IIS?

C:\WINDOWS\Microsoft.NET\Framework\v2.0.50727\aspnet_regiis.exe -i

"And As A Finishing Touch... God Created The Dutch"

• pasz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-01 21:29
Welke versie .NET heb je nodig ? 1.1 ? 2.0 ?

Heb je in IIS bij Home Directory -> Application Settings een applicatie aangemaakt?

woei!