op meerdere woorden zoeken in Outlook

Pagina: 1
Acties:
  • 844 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arieanneke
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-07-2022
Hallo,

Ik zit met een vervelend probleem waar ik even niet uitkom.

Ik heb Outlook 2007 en wil zoeken in een map naar b.v. "Keuze: Ja".

Als ik gewoon "Keuze: Ja" intypt in het zoekscherm worden alle resultaten getoond waar het woord "Keuze:" EN "Ja" in voorkomt maar dat zijn er veel meer dan de bedoeling is, ik zoek alleen e-mails waarin de zoektermen achter elkaar staan.

Iemand enig idee hoe ik de zoekterm moet uitbreiden zodat er alleen maar naar deze excacte woordcombinaties gezocht wordt?

Alvast bedankt,

Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenetiX
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-03 14:36
Tussen quotes zoeken, zoals je het hier eigenlijk al mooi aangeeft.

"Keuze: Ja" levert alleen de resultaten op waarin deze karakters in deze vorm voorkomen.

keuze: ja levert resultaten waarin de aparte combinatie van deze woorden voorkomt. Dat zullen dus nogal wat mailtjes zijn, met 'ja' erin of woorden die deze twee karakters in zich hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arieanneke
Dat zou je mogen verwachten maar helaas ...................... zo simpel is het weer eens niet met Bill ......... :X

Als ik zoek met quotes dan krijg ik gewoon 0 gevonden en als ik de quotes weer weghaal dan krijg ik er weer veeeeeeel te veel 8)7

Blijkbaar reageert Outlook 2007 dus niet op deze quotes, enig idee welke tekens ik wel kan gebruiken zodat ik kan zoeken met exacte woordcombinatie?

Groeten,

Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenetiX
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-03 14:36
Heb je al eens enkele quotes gebruikt? ' dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arieanneke
Goed idee, zojuist geprobeerd maar helaas ............... ook hiermee kan ik niet op excacte woordcombinaties gezocht worden.

Ik vind het erg vreemd dat het 'grote' Microsoft zo iets simpels niet in zijn zoekmogelijkheden verwerkt hebt of ik heb een bug te pakken ............ :'(

Hopelijk dat iemand nog een suggestie heeft.

Groeten,

Arie

[ Voor 26% gewijzigd door arieanneke op 08-01-2008 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arieanneke
Echt niemand een idee? Misschien moet ik het eens bij Microsoft voor gaan leggen ........ 8)7

Groeten,

Arie
Pagina: 1