Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Soort van popup bij opvragen URL

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou het volgende willen doen:

Als de bezoekers van mijn site surfen naar mijn homepage (http://www.mijnsite.ext) ze eerst een wenskaart te zien krijgen die laat, die automatisch weggaat na X seconden.

Hoe kan ik dit doen? Ik wil niet de standaard POPUP, maar zou dit graag doen met AJAX bv ?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Als je Webdesign, Markup & Clientside Scripting Policy eens doorleest, dan zie je dat er heel wat mist aan je topicstart. Zou je aan de hand van de guide even je topicstart kunnen aanvullen :)

Tenzij hetgeen je wilt gewoon een "lightbox" is, dan mag je ook even [google=JS lightbox] ;)

[ Voor 19% gewijzigd door BtM909 op 14-12-2007 10:53 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Niemand_Anders
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-07-2024

Niemand_Anders

Dat was ik niet..

Maak gebruik van een div welke boven alle andere elementen staat. Pas wel op met dropdown elementen in MSIE. Die gaan dwars door alle lagen heen.

If it isn't broken, fix it until it is..

Verwijderd

/me mompelt iets over klokken en klepels

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:21

TeeDee

CQB 241

Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 15:46:
/me mompelt iets over klokken en klepels
Handig om alleen daarop te reageren ipv inhoudelijk.

TS: misschien iets met javascript, onload,show,div

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

Verwijderd

Bedoel je zo'n popup zoals je op alle funpic.de gratis sites te zien krijg de eerste paar seconden?
Dat is gewoon javascript met een onload volgensmij, of bedoel je iets totaal anders?
Pagina: 1