Permanent weg modden?

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 21:38
Een leuke thread die Bazvv opstart, zie: Bazvv in 'nieuws: Franse gamemakers krijgen Europese subsidie'

Het mag dan wel zijn dat hij een ongezouten mening heeft, waarom worden zijn reacties massaal naar -1 gemod? Zijn ze ongewenst? Hij geeft zijn eenzijdige mening en daarbij zijn onderbouwing. Zijn 'tegenstanders' staan massaal op +1 en hij op -1? Lijkt me behoorlijk scheef.
Ik heb al eventjes niet echt meer gemod, dus ik wete niet zo goed hoe mijn scores zich gaan verhouden tot de rest, maar hier mag nog wel iemand eventjes langs.

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Het kleine-mismoderatietopic deel IV :P

Btw, die reactie en die andere van hem in die boom vind ik beide een 0 tot nu toe. Even beter bekijken.

[ Voor 45% gewijzigd door Kixtart op 14-12-2007 10:32 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
Nou volgens mij gaat om meerdere reacties, voordat je een hele discussie gaat voeren in een dergelijke thread...
Zoals ik al aangaf, ik heb al eventje sniet meer gemod, ik weet niet hoe mijn moderaties zich verhouden tot de rest.

Daarnaast: sinds wanneer is de policy in TMF dat we geen discussie meer aangaan over dit soort dingen om men aan te zetten om extra te kijken naar een bepaald draadje 8)7 ?

[ Voor 27% gewijzigd door Alex op 14-12-2007 10:40 ]

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
Hij is bezig met flamen op de gehele franse bevolking (iedereen weet hoe fransen zijn). Ik vindt dat reden genoeg voor een -1 eigenlijk. Wanneer er had gestaan: "iedereen weet hoe die hollanders zijn, ze zijn geen subsidie waard" had niemand, hoogstwaarschijnlijk ook jij niet, ooit over de moderatie geklaagd (wanneer het -1 is).

edit op basis van je 2e reactie: hoezo geen discussie aangaan? graag zelfs! :p

[ Voor 11% gewijzigd door Arne op 14-12-2007 10:43 ]

When you only live once, try not to die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Ik ga het zo modereren:
Bazvv in 'nieuws: Franse gamemakers krijgen Europese subsidie' toch -1. Vooral ongefundeerd ranten op de fransen

-SafaN- in 'nieuws: Franse gamemakers krijgen Europese subsidie' Een 0, de +1 is gewoon een mismod.

[Roland] in 'nieuws: Franse gamemakers krijgen Europese subsidie' Een +1. Nette post en goed beschreven.

Bazvv in 'nieuws: Franse gamemakers krijgen Europese subsidie'
Ondanks de volgende tekst toch een 0. Beschuldiging die nergens op slaat.
Het is natuurlijk heel makkelijk om een subsidie aan te vragen voor zo'n game en lekker salaris betaald krijgen en gewoon slechte kwaliteit af te leveren
Verwijderd in 'nieuws: Franse gamemakers krijgen Europese subsidie' Een 0. Geen +1 waard vind ik.

curumir in 'nieuws: Franse gamemakers krijgen Europese subsidie' 0 gekozen, een +1 zou ik ook niet gek vinden.
Alex schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 10:38:
...knip...
Daarnaast: sinds wanneer is de policy in TMF dat we geen discussie meer aangaan over dit soort dingen om men aan te zetten om extra te kijken naar een bepaald draadje 8)7 ?
Graag discussies, maar ik gaf het mismodtopic alleen maar aan omdat meer moderators rondlopen en eventuele mismods eruit kunnen halen.

[ Voor 14% gewijzigd door Kixtart op 14-12-2007 10:49 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
Ik zie die troll niet zo. Hij speelt in op de publieke opinie. Dat geeft je het gevoel van, ik ben er mee eens. Maar zeker omdat hij het eigenlijk netjes bewoord en goed onderbouwd vind ik de draad meerwaarde hebben. Als je de eerste post dan op -1 zet issie redelijk onzichtbaar terwijl ik denk dat heel vele mensen zich erin kunnen vinden.
De discussie wordt wat mij betreft op de juiste toon gevoerd, plus hij heeft algeme meerwaarde, daarmee is de startpost wat mij betreft een 0 waard.

- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
curumir in 'nieuws: Franse gamemakers krijgen Europese subsidie' 0 gekozen, een +1 zou ik ook niet gek vinden.
Ik ben het met je eens, ik heb er een +1 aan toegekent.

- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:27

Croga

The Unreasonable Man

Ik heb voor de grap even gekeken naar de reacties van BazW en ik kan niet anders dan ze allemaal naar -1 modden.....

Een paar quotes:
Zitten we op belgische films te wachten?
Als je kijkt naar de programma's op de publieke omroepen is het allemaal waardeloos
iedereen weet hoe fransen zijn
Geen van deze uitspraken vindt ik het waard om uberhaupt op GoT te zien, laat staan als reactie...
Alex schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 10:29:
Het mag dan wel zijn dat hij een ongezouten mening heeft, waarom worden zijn reacties massaal naar -1 gemod? Zijn ze ongewenst? Hij geeft zijn eenzijdige mening en daarbij zijn onderbouwing.
Het probleem is dat hij helemaal geen onderbouwing geeft. Hij geeft een mening geformuleerd als feiten, dat is geen onderbouwing, dat is een flame.

[ Voor 33% gewijzigd door Croga op 14-12-2007 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Bij die eerste over de fransen ben ik het wel eens, maar die 2e vind ik niet zo erg om hem een -1 te geven.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Alex schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 10:46:
Ik zie die troll niet zo. Hij speelt in op de publieke opinie. Dat geeft je het gevoel van, ik ben er mee eens. Maar zeker omdat hij het eigenlijk netjes bewoord en goed onderbouwd vind ik de draad meerwaarde hebben. Als je de eerste post dan op -1 zet issie redelijk onzichtbaar terwijl ik denk dat heel vele mensen zich erin kunnen vinden.
De discussie wordt wat mij betreft op de juiste toon gevoerd, plus hij heeft algeme meerwaarde, daarmee is de startpost wat mij betreft een 0 waard.
:w Wat was de laatste keer dat je je leesniveau op 0 hebt gezet?
Sinds de nieuwe layout is de onderliggende thread dus wel zichtbaar. Geen enkele reden dus om de startpost daarvoor hoger dan -1 te zetten. Ik vind zijn flamerige formulering niet "netjes geformuleerd" en houd het dan ook op -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:27

Croga

The Unreasonable Man

Kixtart schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 10:57:
Bij die eerste over de fransen ben ik het wel eens, maar die 2e vind ik niet zo erg om hem een -1 te geven.
De eerste regels uit de reactie:
Als je kijkt naar de programma's op de publieke omroepen is het allemaal waardeloos, ik kijk ook echt nooit publieke omroepen.
Hij geeft dus een mening, op een flame toon, over iets waar hij zelf nooit naar kijkt. Dat is, wat mij betreft, al meteen een -1 waard. Dit heeft niets met discussieren over het onderwerp te maken, dit heeft te maken met flamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Die eerste zin is een beetje een nutteloze mening (geen flame), maar voor mij hoeft die reactie geen -1 te zijn. Maarja 11 mensen zijn het met jou eens op dit moment ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Kixtart op 14-12-2007 12:35 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Maak er 12 van.... (of 14, licht er aan hoe je mensen telt :p)
Hij wil trouwens alle subsidies afschaffen, hoe moeten die scholen het dan wel kopen? (maargoed, dat is meer inhoudelijk. De moderatie blijft puur en alleen om het flamerige)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Niemand zit echt te wachten op een nogal onbeschofte generalisatie van wie dan ook. Of het waar is of niet, het maakt een eventuele FP-discussie niet mogelijk en wanneer dat wel gebeurt gaat dat over iets heel anders dan het topic zelf. Een -1 dus. Niet -1 van flame, maar gewoon -1 ongewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Heb je het ook over de 2e in dit geval?

☻/
/▌
/ \

Pagina: 1