Toon posts:

xp instalatie problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met het instaleren van windows xp, omdat mij vorige versie xp raar begon te doen (icoontjes die niet goed weer werden gegeven, programma's niet meer geinstaleerd worden) wou ik windows xp weer op nieuw instaleren vanuit de boot hierbij kreeg ik de melding dat ik de juiste cd er in moest doen en enter te stoppen.dit heb ik met meerdere versie's van xp geprobeerd (tot nu toe 6 versie's ) en geen enkele werkte ,ook kon ik in windows zelf ook geen windows er meer over heen zetten omdat er dan steeds een melding kwam dat er een bestanden misde.Heel raar pakte hij de windows xp pro 64bit versie wel deze iheb ik nu ook geinstaleerd. Ik kan voor mijn werk niet met de 64bit versie werken(omdat niet alles op 64bit draaid). Ik heb ook geprobeerd vanuit de 64bit versie de 32bit versie er over heen geprobeerd te zetten maar dit kon dus niet.Ik heb dus de pc compleet gescant op virrussen en niets gevonden.nu heb ik op inet lopen zoeken naar een soort gelijke probleem (en hopelijk ook de oplossing) maar ik kan niets vinden nu hoop ik dat er hier iemand de oplossing weet.

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Ik heb je verhaal 3x gelezen.
Maar begrijp ik het nu goed dat je niet kunt booten van cd?

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
daar komt het uiteindelijk wel op neer ja :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Is de cd wel te lezen vanuit windows?
Heb je cd al eens getest met een andere pc? Dus op een andere pc booten met de cd!

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
de inhoud is allemaal uit te lezen van uit de huidige versie(64bit) en ja ook van uit een andere pc wil die wel booten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:48

Fuelke

Forza Ferrari

Dit heeft niks met Games te maken, een topic over XP problemen hoort in Windows Clients maar ik zou toch mijn startpost iets duidelijker formuleren ;)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.