Ik heb besteld en binnen gekregen:
4GB DDR2 6400
Intel Q6600
Asus P5N32-E SLI
2x EVGA 8800 GT
En 600W Zalman voeding.
Ik heb nog een SATA harddisk van Maxtor, 200GB, uit m'n oude pc. Windows XP staat op C:/. Voor de rest nog 3 andere partities.
Probleem:
Nu heb ik alles aangesloten en dus ook de Maxtor S-ATA 200GB.....
Hij word herkent in de BIOS, dus ik ga verder om Vista Home Premium te installeren. Zie het balkje dat alle bestanden geladen worden en daarna wordt het zwart en blijft het zwart beeld. Na 15 min. ofzo start de installatie.
Elke stap duurt eeuwig (talen, productcode en overeenkomst) en dan kom ik bij het gedeelte "Waar wilt u Windows installeren":
Alvast bedankt!
4GB DDR2 6400
Intel Q6600
Asus P5N32-E SLI
2x EVGA 8800 GT
En 600W Zalman voeding.
Ik heb nog een SATA harddisk van Maxtor, 200GB, uit m'n oude pc. Windows XP staat op C:/. Voor de rest nog 3 andere partities.
Probleem:
Nu heb ik alles aangesloten en dus ook de Maxtor S-ATA 200GB.....
Hij word herkent in de BIOS, dus ik ga verder om Vista Home Premium te installeren. Zie het balkje dat alle bestanden geladen worden en daarna wordt het zwart en blijft het zwart beeld. Na 15 min. ofzo start de installatie.
Elke stap duurt eeuwig (talen, productcode en overeenkomst) en dan kom ik bij het gedeelte "Waar wilt u Windows installeren":
Wat is er aan de hand?Er zijn geen stations gevonden. Klik op stuurprogramma laden als u een stuurprogramma voor massaopslag wilt laden voor installatie!
Alvast bedankt!