Toon posts:

Vaag boomslang 2k probleem.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vaag boomslang probleem.

Als ik hem optil heeft de muisbal het wielte voor verticale beweging een zettje.

Hierdoor draait ie even verder op eigen kracht. Effect is te voorspellen. Midden in een game zie je in eens je tenen. Erg onhandig. Ik heb dit vrij onhandig opgelost door wat genoeit met plakband en een strookje papier.

Is er iemand hier die het zelfde probleem kent/heeft gehad en een degelijke oplossing weet?

Bij voorbaat dank.

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22-08 12:17

rammes

koekebakker 1e klas

huh :?

Ik zou het doen!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-08 16:24
Sorry ik snap niet echt wat je bedoeld Mabus_Nl :) Probeer nog eens iets duidelijker uit te leggen.

Verwijderd

He kom eens op Onno ik ken je probleem maar ik snap niet wat je bedoelt beschrijf het probleem eens opnieuw

Verwijderd

Topicstarter
Ahhhhhhh dimmen martijn!

Oke niet dat het er nog toe doet. ik heb inmiddels een aardig permanente oplossing gevonden.

Oke probleem is al volgt. Als ik dus m'n muis optil schiet m'n muis pijl naar beneden.

Dat is het probleem contreet.

Hoe komt dit. Dit komt omdat de muis bal terwijl is naar beneden valt het wielte voor de verticale beweging in gang zet. Het ellendige is dat de muisbal het contact met het wieltje verliest waarna het wielte nog ff vrij rond draait.

Inmiddels heb ik het probleem redelijk nettjes verholpen.

• McFreak
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-04 21:09

McFreak

McFraGG de gekste !!

Koop een goede muis ofzo..

McFraGG de gekste !!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-08 16:24
Nee dat is geen fout in je muis, dat hoort zo bij die RaZor Boomslang muizen. Nix aan te doen :/
Pagina: 1