Toon posts:

Reken machine.

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ben al een tijd opzoek naar een echte rekenmachine(dus niet een windows programma..
) die de volgende functies heeft

min. 2-3 regels
die Hex Binair en Octaal en Decimaal aan kan.
zonder dat je eerst in 3 menus moet. dus gewoon lekker 1 knop of evt shift knop.
en geen 200-300 euro kost

iemand zo een idee..
google was niet zo behulpzaam helaas

• TaraWij
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-02-2025
Je bedoelt toch losstaand van de computer, of begrijp ik je verkeerd? Al eens op veilingssites zoals e-bay gekeken?

Verwijderd

Topicstarter
ja echt losstaand

een echte rekendoos.

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01 23:32

SilentStorm

z.o.z

Ik ben mijn havo tijd doorgekomen met de casio cfx 9850 gb plus. Deze voldoet voor zover ik kan zien aan al je specs en kan plotten (en grafieken tegen elkaar uitzetten, maxima, minima etc bepalen). Hij heeft wel menu's, maar instellingen zijn vrij makkelijk te veranderen (elk menu is met 2 knoppen (de 2e is shift) te bereiken en je kunt er zelfs op programmeren. Ik heb maanden besteed aan het maken van een strategy spel, maar kwam uiteindelijk tegen een geheugentekort aan. Volgens mij zijn er intussen geavanceerdere versies, maar deze koste me in de tijd 180 gulden. Een paar snelle google queries zeggen dat je 'm nieuw moet kunnen krijgen voor rond de 80 euro.

Localhost is where the heart is

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
HP rekenmachines zijn ook wel leuk.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Overige Hardware is toch echt impliciet voor overige comptuterhardware, wat dit niet echt is.
2) los daarvan, "Welke ... moet ik kopen?"-topics zijn waar dan ook op GoT niet de bedoeling :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.