Toon posts:

mini usb joystick

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
olas,

ik zoek een kleine analoge usb joystick (voor gebruik op de laptop met fsx) zoals de meest rechtse op onderstaande foto. Vanwaar dit verzoek? Een normale joystick ala logitech of whatever barst normaal van de knoppen waarbij de stick bedoeld is voor je hele hand. Een paar sticks hebben danwel een vlak waar je je palm op kan rusten maar ik vind het ongemakkelijk blijven. Ik ben dus nu op zoek naar een kleine stick die ik bv. met duim en ringvinger kan vasthouden om met m'n wijsvinger de pook te bedienen.

Ik heb reeds gezocht op google maar ik kom alleen van die industrieele pookjes voor montage in een tafelblad tegen. Het leek me niet moeilijk te vinden maare ..pfff niks! Weet iemand wat? (marktplaats heeft ook alleen maar lange sticks ..

vast bedankt.

http://www.hzqs.com/ENGLISH/products/joystick.jpg
edit:vergat de link :p

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2007 22:14 ]

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:47

Theo

moederbord

Die ben ik pas nog tegengekomen. Zoek maar eens bij RScomponents (http://www.rs-components.nl)

Edit
Laat maar, dat is alleen de joystick (2 assen, analoog), niet met een mooi usb kabetje eraan

[ Voor 35% gewijzigd door Theo op 13-12-2007 22:34 ]

Nu met WP, PV, EV en PC

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
misschien niet de meest ideale oplossing, maar het is mogelijk een USB printplaatje te bestellen, dan kun je de pinnen verbinden met het plaatje, en dat aansluiten.

Maar het moet draagbaar zijn?

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Verwijderd

Topicstarter
Niet per se. Ben alleen bang dat ik idd niet ontkom aan een soort zelfbouw ding :(
Stom zeg, zoiets makkelijks en nergens te vinden.

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 11:34:
Niet per se. Ben alleen bang dat ik idd niet ontkom aan een soort zelfbouw ding :(
Stom zeg, zoiets makkelijks en nergens te vinden.
Ja, dat is idd klote :s Maar ik weet helaas niet waar je die USB boardjes koopt, maar op de meeste hobby-racesim fora staan ze wel, en waarschijnlijk ook wel op de flightsim fora.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• --WaaZaa--
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-02 19:16
Mocht je gaan zelfbouwen, deze bordjes werken erg goed ;)

prutsert

Verwijderd

Topicstarter
Zal 's neuzen. iig bedankt voor de replies.
Pagina: 1