hallo ik zit met een probleem ik heb een ps3 en daar wil ik met een externe harde schijf op aangesloten films mee afspelen die ik via mijn pc heb gedownload het zijn allemaal dvd s maar alleen het probleem de ps3 leest de films af in vts stukjes en speelt niet de hele film af kan ook niet in het menu komen van de film dus krijg de film wel op de ps3 maar allemaal in losse vts bestanden dus leest het niet af als een dvd film heb al geprobeerdt te converteren met ps3 video 9 maar krijg het niet voor elkaar met dat programma leest ook alleen maar losse vts bestanden af wie kan mij helpen om die films via de ps3 af te spelen met die harde schijf
ik kan dit niet lezen zonder een keer adem te halen tussendoor, dus waar zijn de punten en komma's? Misschien begrijpen mensen dan je vraag
www.janvandoornik.nl
Zo zou het beter leesbaar moeten zijn.Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 21:12:
Hallo,
ik zit met een probleem. Ik heb een ps3 en daar wil ik met een externe harde schijf op aangesloten films mee afspelen, die ik via mijn pc heb gedownload.
Het zijn allemaal dvd's. Maar alleen het probleem; de ps3 leest de films af in "vts" stukjes en speelt niet de hele film af. Ik kan ook niet in het menu komen van de film. Ik krijg dus de film wel op de ps3, maar allemaal in losse vts bestanden. Hij leest het dus niet af als een dvd film.
Ik heb al geprobeerd te converteren met ps3 video 9 maar krijg het niet voor elkaar met dat programma. Dan leest hij ook alleen maar losse vts bestanden af.
Wie kan mij helpen om die films via de ps3 af te spelen met die harde schijf.
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
Misschien gewoon in de winkel DVD'tjes kopen?
Kosten geen drol en dan heb je ook geen gezeik.
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
Het branden van een DVD kost ook aardig wat tijd, en is toch zonde als je hem erna toch weggooid. Overigens: als iets zou moeten werken kan je het wel 'gezeik' noemen als dat het niet doet, maar het hoort dus wél te werkenElBarto schreef op donderdag 13 december 2007 @ 22:55:
Misschien gewoon in de winkel DVD'tjes kopen?Kosten geen drol en dan heb je ook geen gezeik.
sorry voor die punten en die komma s.
dvd kopen heb ik gedaan .maar krijg er veel te veel rotzooi van.
heb wel alles in mappen gedaan maar wordt t veel.
vandaar en harde schijf .
dvd kopen heb ik gedaan .maar krijg er veel te veel rotzooi van.
heb wel alles in mappen gedaan maar wordt t veel.
vandaar en harde schijf .
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 21:12:
hallo ik zit met een probleem ik heb een ps3 en daar wil ik met een externe harde schijf films mee afspelen die ik via mijn pc heb gedownload het zijn allemaal dvd s maar alleen het probleem de ps3 leest de films af in vts stukjes en speelt niet de hele film af kan ook niet in het menu komen van de film dus krijg de film wel op de ps3 maar allemaal in losse vts bestanden dus leest het niet af als een dvd film heb al geprobeerdt te converteren met ps3 video 9 maar krijg het niet voor elkaar met dat programma leest ook alleen maar losse vts bestanden af wie kan mij helpen om die films via de ps3 af te spelen met die harde schijf
Mijn punt was meer dat downloaden gewoon illegaal is.SoaDmaggot schreef op donderdag 13 december 2007 @ 22:58:
[...]
Het branden van een DVD kost ook aardig wat tijd, en is toch zonde als je hem erna toch weggooid. Overigens: als iets zou moeten werken kan je het wel 'gezeik' noemen als dat het niet doet, maar het hoort dus wél te werken
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
En omdat downloaden illegaal is, moet hij maar lege DVDtjes in de winkel gaan kopen en deze beschrijven, om vervolgens wel zijn gedownloade materiaal te kunnen bekijken?ElBarto schreef op donderdag 13 december 2007 @ 23:51:
[...]
Mijn punt was meer dat downloaden gewoon illegaal is.
Genoeg offtopic overigens, terug naar de vraag van de OP
Verwijderd
Niet waar, hij geeft toch al aan dat hij de dvds gekocht heeft maar dat dat teveel rommel geeft.ElBarto schreef op donderdag 13 december 2007 @ 23:51:
[...]
Mijn punt was meer dat downloaden gewoon illegaal is.
Als hij ze dan hierna download om op hardeschijf te kunnen zetten is dat toch niet illegaal?
Jouw probleem is dat je PS3 de bestanden op de HD niet als DVD ziet. Vandaar dat ie ze appart probeert af te spelen.
Als je PS3 aan je netwerk hangt, dan heb je mischien iets aan dit: http://tversity.com/home
Als je PS3 aan je netwerk hangt, dan heb je mischien iets aan dit: http://tversity.com/home
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Verwijderd
Het zou misschien ook slimmer zijn om de dvd als *.iso op je hdd te zetten.
Met o.a. deamontools maak je daar dan weer een _dvd-drive_ van om af te spelen.
Is ook de layout van de dvd bewaard voor later naar dvd te branden als reserve copy
Met o.a. deamontools maak je daar dan weer een _dvd-drive_ van om af te spelen.
Is ook de layout van de dvd bewaard voor later naar dvd te branden als reserve copy
Of!!
Zorg dat je PC op het zelfde netwerk staat aangesloten als je PS3. Download een webserver. (Abyss Webserver) Surf met de browser van de PS3 naar de opendir op je PC. En stream of download je films!
Zo heb ik het gedaan, toen ik het probleem tegenkwam dat een Externe-HD niet werkte met een PS3.
Zorg dat je PC op het zelfde netwerk staat aangesloten als je PS3. Download een webserver. (Abyss Webserver) Surf met de browser van de PS3 naar de opendir op je PC. En stream of download je films!
Zo heb ik het gedaan, toen ik het probleem tegenkwam dat een Externe-HD niet werkte met een PS3.
...
Verwijderd
ik heb hetzelfde probleem. Best leuk hoor, webservers installeren, streamen etc. maar eigenlijk wil ik mijn PC gewoon uitzetten en mijn NAS benaderen om gewoon DVDs af te spelen.
Is er echt geen manier om dit voor elkaar te krijgen?
Is er echt geen manier om dit voor elkaar te krijgen?
Pagina: 1