Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[JOOMLA] 1 pagina gekoppeld aan user

Pagina: 1
Acties:
  • 824 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:42

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Topicstarter
Ik zoek een mogelijkheid om één pagina te koppelen aan een user.

Ik fotografeer namelijk wat in de rondte. Als ik een serie van/voor iemand maak, krijgt deze automatisch inloggegevens op mijn website, welke worden bijgehouden door middel van de Community Builder. Op de betreffende pagina wil ik de resultaten van die serie hebben staan zodat deze persoon ze kan bekijken. Uiteraard zie ik graag dat dat persoonlijk blijft :)

Ik heb al een heel aantal modules, componenten en weet-ik-veel wat voor addons bekeken via Google en extensions.joomla.org, maar het lijkt erop alsof geen enkele uitbreiding deze mogelijkheid opent.

Iemand met ervaring voor deze mogelijkheid?

• Bastiaan

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Topicstarter
Ik wil er toch even 1x een kickje tegenaan gooien... Tot op heden nog niets gevonden :(

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wat zoek je dan precies? Een module die dezelfde functionaliteit als Community Builder bied of meer een integratie van die twee?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Bastiaan

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Topicstarter
Het zal waarschijnlijk een module zijn, ja.

In feite zou je het ook zo kunnen zien; ik heb 1 pagina, en ik wil daarop alléén maar rechten hebben voor één user uit de database (CB). Jammergenoeg kun je in Joomla geen rechten bijknutselen AFAIK, anders had dat ook al een oplossing kunnen zijn.

Verwijderd

Rechten bijknutselen kan met een component genaamd 'JACLplus'.

Effe koekelen!

• Bastiaan

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 09:47:
Rechten bijknutselen kan met een component genaamd 'JACLplus'.

Effe koekelen!
Dat lijkt inderdaad de juiste richting op te gaan!
Ik laat mijn bevindingen wel even weten, later vandaag.

Thnx!

• Unneoetech
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 10:10
Bastiaan schreef op woensdag 19 december 2007 @ 10:22:
[...]

Dat lijkt inderdaad de juiste richting op te gaan!
Ik laat mijn bevindingen wel even weten, later vandaag.

Thnx!
Aardig kickje maar wij zijn voor een volleybal site op zoek naar een dergelijke module. We zoeken iets dat bepaalde users van een team dus alleen maar in sectie teams -> category <hun team> articles kunnen plaatsen.
Is dit mogelijk met dit pakket of met een andere module? En hoe zit het met die updates waar ze over klagen op de joomla site.

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:20
Unneotech: je kan dat ook doen met JACLPlus. (Weet trouwens niet zeker of dat met 1.5 ook werkt... Volledige user rights management komt met Joomla 2, dacht ik).

Maar... Ik weet niet hoe groot je vereniging is... maar je kan toch ook gewoon de mensen die artikelen er op mogen zetten daarvoor rechten geven en dit overal mogen doen en dan gewoon zeggen dat ze het alleen in hun eigen categorie moeten doen. Dan kan je bij een "standaard" installatie blijven dat goed werkt en veel gemakkelijker te onderhouden is. En als iemand, per ongeluk of expres, iets in de verkeerde categorie zet, dan past iemand dat toch even weer aan? Dat lijkt me veel gemakkelijker.

• Unneoetech
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 10:10
ChrisM schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 17:49:
Unneotech: je kan dat ook doen met JACLPlus. (Weet trouwens niet zeker of dat met 1.5 ook werkt... Volledige user rights management komt met Joomla 2, dacht ik).

Maar... Ik weet niet hoe groot je vereniging is... maar je kan toch ook gewoon de mensen die artikelen er op mogen zetten daarvoor rechten geven en dit overal mogen doen en dan gewoon zeggen dat ze het alleen in hun eigen categorie moeten doen. Dan kan je bij een "standaard" installatie blijven dat goed werkt en veel gemakkelijker te onderhouden is. En als iemand, per ongeluk of expres, iets in de verkeerde categorie zet, dan past iemand dat toch even weer aan? Dat lijkt me veel gemakkelijker.
Ja dat klopt inderdaad wel. Maar mits het zou werken zou het een leuke feature zijn.
Pagina: 1