Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

I30 en ipod aansluiting

Pagina: 1
Acties:
  • 333 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01:47
Allen,

De nieuwe Hyundai I30 komt standaard met een ipod aansluiting, netjes weg gewerkt in de armsteun. Ik vraag me af of iemand me kan vertellen in hoeverre het audiosysteem de ipod ook echt als een ipod laat aansturen en kan uitlezen? Maw, laat het systeem de tracknamen en playlists zien e.d.? Of wordt het gewoon uitgelezen als een USB stick?

• Superseb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:32
Via Google
Connect an iPod using the Hyundai-provided USB cable and the playlist/track info comes up on the radio display on the central dashboard column (and it also recharges the iPod too).

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:33
Bij deze test zie ik een schermpje van Hyundai op de iPod staan en volgens mij op de achtergrond wat info op de radio... Maar 100% zeker weet ik het niet... Wat zegt de dealer?

• Valderrama
Ik heb een dealer gesproken die zei dat hij had vernomen dat de data niet uitgelezen kon worden en dat je ook geen playlists kon benaderen maar de muziek kon wel @ random afgespeeld worden.

@Superseb: de quote impliceert dat je bij de auto een speciale kabel krijgt waar je de ipod mee zou moeten aansluiten voor die extra feature dus.

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:21

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ipod aansluiting lijkt me ook ipod compatible...

Als het niet expliciet een ipod aansluiting is, maar een usb aansluiting, heeft de dealer gelijk...

• Valderrama
Het is een standaard USB aansluiting. Als je volledige ipod functionaliteit wilt hebben dan heb je inderdaad een speciale Hyundai ipod kabel nodig. Deze is 100 euro.

Je krijgt dan ook op je ipod het Hyundai logo te zien zoals op het plaatje. DIt is inmiddels bevestigd door de dealer die contact heeft gehad met de technische dienst van Hyundai.

• PsychoHellDude
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-10 10:02
Ik weet uit ervaring dat een normale usb stick (muvo 1gb versie) de nummers gewoon uit te lezen zijn op het display en met de audiobesturing op het stuur er door heen te loodsen

canon eos 400d, canon 18-55 kitlens, sigma f4-5.6 70-300mm, canon f1.8 50mm II, canon f4-L 70-200

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:21

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ja, dat was de vraag alleen niet...

• PsychoHellDude
MikeyMan schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 10:09:
Ja, dat was de vraag alleen niet...
true... ik heb hem besteld, als ik de i30 heb ga ik ook een ipod kopen, dus dan kan ik het jullie wel vertellen ;) maar dat duurt nog even ghehe.. niet te lang hoop ik.... eind januari halverwege februari... ik zou niet weten wat de levertijd is, 1dec besteld

[ Voor 16% gewijzigd door PsychoHellDude op 18-12-2007 10:19 ]

canon eos 400d, canon 18-55 kitlens, sigma f4-5.6 70-300mm, canon f1.8 50mm II, canon f4-L 70-200

• PsychoHellDude
En ik heb antwoord!

Ik denk dat je het antwoord al weet maar goed.. here it goes!

Ik had aan het begin ook problemen hiermee, als eerst kan ik zeggen ELKE kabel is geschikt het ligt echt niet aan de kabel of firmware van de ipod wat de verkopers zeggen...

Wat je moet doen... de itunes eraf rossen en gewoon old fashioned way sleur en pleur werk naar de ipod toe!

Itunes maakt van de bestandsnamen een rommel van 6 characters met een ~en een cijfer... als je op de info toets drukt krijg je de benamingen wel te zien... maar ja dat wil je niet... EN daarbij met itunes kan je niet een mappen structuur maken

Dus gewoon windows verkenner copy paste en mappen structuur aanbrengen, werkt bij mij super!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Maar als je de muziek dan wilt afspelen op je ipod ipv in de auto werkt dat niet, of je moet het dubbel er op zetten.

PSN: Shiver23

• PsychoHellDude
nee,

je kan gewoon met dezelfde mappen structuur de muziek afspelen

oh ja, was ik vergeten te zeggen,

ros die itunes er nog niet af, eerst even één liedje erop zetten... dan maakt itunes een berg onzichtbare mappen aan, in één van die mappen vindt je dat mp3tje, in die map zet je alle mp3'tjes die je en hoe je ze wilt hebben :)

Pagina: 1