Toon posts:

Laptop Open Maken AMILO

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn laptop openmaken heb de kapjes eraf gehaald schroefjes zijn los en alles zit er nog in (zoals schijf processor maar ik wil mij scherm maken want, die doet het niet en met een ander monitor eraan vast doet die het wel .. enig idee hoe er bij de platte kabel kan komen .. alvast bedankt

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05-2025
Welkom op GoT!
En om meteen met de deur in huis te vallen: dubbelposten wordt niet gewaardeerd.

Ontopic: een laptop openmaken scheelt heel erg per type, meestal heb je na een aantal schroefjes een "kliksysteem" wat je open moet maken. Dit kan brute-force met een schroevendraaier (destructief) of netjes met subtiel zoeken en voorzichtig iets buigen.
Echter, als je dit niet voor elkaar krijgt, denk ik dat je zelf bar weinig kan "repareren" aan je display...

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:34

Thandor

SilverStreak

Zie RemcoDelft :). Je kunt niet zeggen 'Hoe bouw ik een Renault' want er zijn veel verschillende soorten modellen. Kijk wat bouw betreft goed naar schroeven, lijnen en kliksystemen. Probeer ook eens vanaf de andere kant te kijken, wellicht dat je daar eerst iets open moet schroeven :).

Dit topic heeft in ieder geval niet zo veel zin op deze manier en gaat derhalve op slot :o.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.