Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mp3 speler kapot (GoGear 6320)

Pagina: 1
Acties:

• Neerio
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-11 14:49

Neerio

bezorgt ook bij regen

Topicstarter
ik heb een mp3 speler
en daar is op de mp3 speler de aansluiting van de koptelefoon kapot.
die zit een beetje losjes en ruist heel erg.
aangezien mijn garantie is afgelopen baal ik hier heel erg van,

mijn vraag is :
op het moment dat ik de mp3 speler open zou kunnen krijgen is het dan aannemelijk dat het probleem makkelijk te verhelpen is ?

ik ben zelf niet zo technisch maar dan ga ik wel op zoek naar iemand die dat zou kunnen

HDD 6320 is LIeeev

• DJFliX
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-11 17:11
Je KUNT proberen met een lichte soldeerbout te gaan solderen. Het IS mogelijk dat je het kunt repareren. Dichtkrijgen is een ander verhaal (let goed op alle losse stukjes die je om de oren vliegen als je hem open maakt) en hoe lang het blijft ook.
Ga uit van de tweakers-spirit, het kan altijd nog foutgaan ;)

2x 320Wp Ja-Solar / Z 10° / APS YC600Y PVOutput

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-11 22:29
Heeft die speler geen schroefjes aan de achterkant?

• Cassettebandje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:56

Cassettebandje

SA-C90 TDK

Als ik zo de plaatjes bekijk heeft hij 2 schroefjes aan de onderkant bij de dock connector. De vraag is of je hem daar mee open krijgt. Als het je lukt is het een kwesitie van solderen. Als je dat zelf nooit gedaan hebt is het het beste om iemand met ervaring op te zoeken.

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-11 21:37
Ik heb zelf een Xirion MP3 speler waarbij de jackplug-connector niet op de print is bevestigd, maar in de print (zit een uitsparing waar de connector in zweeft). Erg leuke constructie, alleen niet erg heavy-duty. Combineer dit met een rechte jackplug connector ipv een haakse en je contactpinnen zijn 1x per maand afgebroken. Ik heb dus regelmatig mijn speler open en dit is allemaal goed soldeerbaar.

Mijn punt is dat het allemaal goed te doen is, en dat het nu toch al stuk is, dus ik zou zeggen probeer het en post je bevindingen

• kemphaas
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-11 14:34
Ik zou hem eerst eens gewoon open maken, en wat foto's maken, en kijken of je hem weer dichtkrijgt. Meestal is dit met wat gepriechel wel te doen.

Werk hard als je tijd hebt, dan heb je tijd als je hard moet werken.

Pagina: 1