Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[gadget; Vista]

Pagina: 1
Acties:
  • 648 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil voor de sidebar een zelfgemaakte klok toevoegen aan een albestaande gadget. Ik kan met Izarc wel .gadget uitpakken, maar niet comprimeren naar .gadget. Weet iemand wat voor archief .gadget is?

Kan het nergens op internet vinden. .zip herkent m'n sidebar in ieder geval niet (hernoemd naar: .gadget) 't gaat er dus om om afbeeldingen aan de .gadget toe te voegen.

(sorry voor onvolledige topic title, kan hem niet aanpassen)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2007 19:25 ]

• CasEbb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-11 16:30
voor zover ik weet zijn .gadget bestanden gewoon mappen ;)

Verwijderd

Topicstarter
hmm, dus hoe raad je me aan een .gadget te maken ? een map te maken, de bestanden erin te gooien, en dan achter de map naam: .gadget te gooien? ga het meteen maar even proberen.

werkt niet, de map word geen gadget bestand :(

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2007 19:32 ]

• CasEbb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-11 16:30
probeer eens af te kijken bij de standaard gadgets-map (C:\Program Files\Windows Sidebar\Gadgets). ik heb hier allerlei mappen staan met namen die eindigen op '.gadget'. Ik kan hier met explorer gewoon doorheenbladeren...

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-11 08:50

CoolGamer

What is it? Dragons?

Hier staat er een en ander over uit gelegd: http://msdn.microsoft.com.../SideBar/default.aspx#S12

Samengevat: bestanden comprimeren in het cab formaat. Extensie veranderen naar .gadget.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Verwijderd

Topicstarter
kijk, daar was ik naar op zoek. Bedankt. Nu met izarc omgezet naar .gadget in cab-extensie. Enjawel, ik heb m'n klok :D

en om jullie het resultaat te laten zienklik(popups?) Ik had dit zonder cijfers, maar die vond ik iets te onduidelijk.
Pagina: 1