Sorry dat ik dit topic terug plaats, maar ik vind het nu toch wel een beetje overdreven dat je tocics direct gaat sluiten omdat je "iets vergeten" bent...
------
Ik zou op mijn website graag de autocompleter van mootools gebruiken, ik heb de code geimplementeerd zoals op de broncode van mootools en dan ziet het er zo uit:
Ik heb vervolgens volgende html code toegevoegd waar de autocompleter op toegepast zou moeten worden:
Ik heb ook Observer.js, autocompleter.js , mootools.js geimporteerd in mijn website.
De bedoeling is dus dat het word zoals te zien is op : http://digitarald.de/playground/auto2.html (bij local)
Eerlijk gezegd begrijp ik niet goed wat ik juist moet doen om het werkend te krijgen zoals het uitgelegd is op de site...
------
Je kan het eerst op z'n minst zeggen voordat je iets sluit, ik was inderdaad vergeten te zetten wat het probleem juist is...
Maar bij deze zal ik het goedmaken:
Ik krijg geen foutmelden of dergelijke, deze heb ik allemaal weg kunnen werken, het probleem is nu echter dat wanneer je tekst invult in het tekstveld er niets gebeurd, maar ik begrijp niet waar deze "onchange" wordt getriggerd
--------
Als iemand me hiermee zou willen / kunnen helpen aub
------
Ik zou op mijn website graag de autocompleter van mootools gebruiken, ik heb de code geimplementeerd zoals op de broncode van mootools en dan ziet het er zo uit:
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
| <script type="text/javascript"> window.addEvent('domready', function(){ var el = $$('input'); /** * Local */ var tokens = [['Afghanistan', 'Af'], ['Åland Islands', 'Ax'], ['Virgin Islands, U.S.', 'Vi'], ['Wallis And Futuna', 'Wf'], ['Western Sahara', 'Eh'], ['Yemen', 'Ye'], ['Zambia', 'Zm'], ['Zimbabwe', 'Zw']] var completer1 = new Autocompleter.Local(el[0], tokens, { 'delay': 100, 'filterTokens': function() { var regex = new RegExp('^' + this.queryValue.escapeRegExp(), 'i'); return this.tokens.filter(function(token){ return (regex.test(token[0]) || regex.test(token[1])); }); }, 'injectChoice': function(choice) { var el = new Element('li') .setHTML(this.markQueryValue(choice[0])) .adopt(new Element('span', {'class': 'example-info'}).setHTML(this.markQueryValue(choice[1]))); el.inputValue = choice[0]; this.addChoiceEvents(el).injectInside(this.choices); } }); }); </script> |
Ik heb vervolgens volgende html code toegevoegd waar de autocompleter op toegepast zou moeten worden:
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| <form method="post" action="#"> <div id='container'> <fieldset> <legend>Local</legend> <input type="text" name="search" /><br /> </fieldset> </div> </form> |
Ik heb ook Observer.js, autocompleter.js , mootools.js geimporteerd in mijn website.
De bedoeling is dus dat het word zoals te zien is op : http://digitarald.de/playground/auto2.html (bij local)
Eerlijk gezegd begrijp ik niet goed wat ik juist moet doen om het werkend te krijgen zoals het uitgelegd is op de site...
------
Je kan het eerst op z'n minst zeggen voordat je iets sluit, ik was inderdaad vergeten te zetten wat het probleem juist is...
Maar bij deze zal ik het goedmaken:
Ik krijg geen foutmelden of dergelijke, deze heb ik allemaal weg kunnen werken, het probleem is nu echter dat wanneer je tekst invult in het tekstveld er niets gebeurd, maar ik begrijp niet waar deze "onchange" wordt getriggerd
--------
Als iemand me hiermee zou willen / kunnen helpen aub
[ Voor 3% gewijzigd door bibawa op 13-12-2007 18:54 ]