Mootools autocompleter

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• bibawa
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-04-2008
Ik zou op mijn website graag de autocompleter van mootools gebruiken, ik heb de code geimplementeerd zoals op de broncode van mootools en dan ziet het er zo uit:

JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<script type="text/javascript">
window.addEvent('domready', function(){

var el = $$('input');

/**
             * Local
             */

var tokens = [['Afghanistan', 'Af'], ['Åland Islands', 'Ax'],  ['Virgin Islands, U.S.', 'Vi'], ['Wallis And Futuna', 'Wf'], ['Western Sahara', 'Eh'], ['Yemen', 'Ye'], ['Zambia', 'Zm'], ['Zimbabwe', 'Zw']]

var completer1 = new Autocompleter.Local(el[0], tokens, {
                'delay': 100,
                'filterTokens': function() {
                    var regex = new RegExp('^' + this.queryValue.escapeRegExp(), 'i');
                    return this.tokens.filter(function(token){
                        return (regex.test(token[0]) || regex.test(token[1]));
                    });
                },
                'injectChoice': function(choice) {
                    var el = new Element('li')
                        .setHTML(this.markQueryValue(choice[0]))
                        .adopt(new Element('span', {'class': 'example-info'}).setHTML(this.markQueryValue(choice[1])));
                    el.inputValue = choice[0];
                    this.addChoiceEvents(el).injectInside(this.choices);
                }
            });
            });
</script>

Ik heb vervolgens volgende html code toegevoegd waar de autocompleter op toegepast zou moeten worden:

HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
<form method="post" action="#">
<div id='container'>
    <fieldset>
        <legend>Local</legend>

<input type="text" name="search" /><br />
    </fieldset>
</div>
</form>

Ik heb ook Observer.js, autocompleter.js , mootools.js geimporteerd in mijn website.

De bedoeling is dus dat het word zoals te zien is op : http://digitarald.de/playground/auto2.html (bij local)

Eerlijk gezegd begrijp ik niet goed wat ik juist moet doen om het werkend te krijgen zoals het uitgelegd is op de site...

Als iemand me hiermee zou willen / kunnen helpen aub

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Wat werkt er niet? Waar gaat het fout? Heb je al gedebugged? Heb je ergens een voorbeeld online staan? Krijg je foutmeldingen? Etc...

Ik zie hier niets anders dan (letterlijke!) copy/paste-code van anderen (de pagina waarnaar je verwijst) en "het werkt niet". Zo werkt het hier niet; zie daarvoor ook onze Programming Beleid Quickstart (waar je al meer dan eens op gewezen bent, en waarvan dit de laatste keer is).

Overigens (en dat hoor je inmiddels ook al te weten) hoort dit ook niet in PRG thuis: Waar hoort mijn topic?

[ Voor 75% gewijzigd door RobIII op 13-12-2007 18:54 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.