Goed Toetsenbord

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008

• gxpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-01 17:42
Hee Tweakers,

Mijn toetsenbord is zojuist overleden en ik ben dus opzoek naar een goed en degelijk toetsenbord, ik gebruik deze vooral voor typen in word en soms een game. Een die typt als een laptop dat lijkt me erg fijn, als het kan met backlight. Met een aantal knoppen om media enzo te bedienen.

Ik weet alleen me god niet waar ik moet zoeken, wel heb ik deze gevonden die mij wel goed lijkt. Weet iemand een betere?

http://www.azerty.nl/prod.../ultra-flat-keyboard.html

Nu mis ik alleen die handige media knoppen waarmee ik mijn media kan bedienen.

Guus

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Nu online

Pinjataaa

Hit me!

Logitech Ultra-X.
Ik heb er 2, heb op de 2e al 2 glazen drinken laten vallen en alles werkt nog steeds.

Hij is heel stevig en niet duur ;)

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Deze?
Afbeeldingslocatie: http://www.short-media.com/images/prime/articles/g15/g15_top.jpg

Wel lastig om te kiezen voor jou. Ik vind platte toetsenborden bijvoorbeeld niks en de andere weer wel.

☻/
/▌
/ \

• pin_point
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-02 11:13
Kan meepraten over een Ultra-X, fijne toetsenborden.

Wat betreft die ultra flat die je zelf aangeeft die wil je niet, qua typen e.d. een ramp.

Heb nu zelf een G15 en dat bevalt ook super, maarja daar betaal je iets meer voor ;)

• gxpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-01 17:42
Helaas de G15 is toch te duur evenals de G11, is een ultra-x toetsenbord van Recom echt zo fijn. Want dan ga ik die bestellen, waar kan ik hem het best kopen?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Een Ultra-X kan ik je afraden, wat een rampenplanken zijn dat. Je moet echt veel te hard op die keys rammen voordat het werkt.

Ik zou gaan voor de Comfort Curve van MS pricewatch: Microsoft Comfort Curve Keyboard 2000 (USB)
Iets andere keys dan notebook keyboards, maar wel met een stuk fijnere aanslag dan een normaal keyboard.

• pin_point
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-02 11:13
Persoonlijk alleen ervaring met de Logitech Ultra-X, Recom zelf ken ik wel alleen het toetsenbord niet.

En tjah over de prijs van de G11/15 voor een goed bordje betaal je 'iets' meer ^^ (je hebt gelijk logitech maakt soms 't spul te duur )

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

"Welke ... moet ik kopen?"-topics zijn nog steeds niet de bedoeling hier :o

Zeker niet bij iets zo subjectiefs als een toetsenbord. Zoals je hierboven kunt lezen zijn er evenveel valide meningen als er handen zijn, en tenzij jij exact weet hoe jouw handen zijn tov elk van de posters hier kun je vrijwel niets met hun suggesties.

Ga gewoon eens naar een winkel met veel toetsenborden (Mediamarkt is een goede hiervoor), probeer ze uit en als je een goede gevonden hebt, kijk dan waar die het goedkoopst te vinden is.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.