Toon posts:

[LG L245WP 24"] Binnen met vlekken op het scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey,

ik heb net mijn monitor binnen, alles ziet er perfect uit alleen er zitten wat vlekken op het scherm wat je bijvoorbeeld krijgt door een vingerafdruk. Voor de rest is alles goed mss beetje stoffig. Komt dit vaker voor en is dit normaal of betekent dit dat mijn scherm al is gebruikt? Ik had mijn scherm van salland automatiseringen. Voor fe rest is alles perfect. De manufacturedate is trouwens september 2007. (heb hem gister binnengekregen). Alvast bedankt voor de moeite.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-06 21:28

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

4 TFT-schermen in bezit (gehad) en 0 met vlekken.

Waarom post je het hier en vraag je niet aan Salland of dit een normale gang van zaken is?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
omdat ze dan waarschijnlijk toch jah zeggen, ik heb de vlekken weg kunnen halen maar ik vind dit toch vreemd

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:44
Misschien hebben ze hem uit de doos gehad, om testen of er dode pixels op zitten?

• Jeebo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-07 09:18
lees review op tweakers.net. Daar staat dat het gebruikte schermen zijn.

Verwijderd

Topicstarter
ik zie het nergens staan kan je mss een link geven jeebo en wat kan ik nu het beste doen? Een nieuwe monitor eisen? Want ik vind dit echt belachelijk...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2007 19:34 ]

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-07 15:55

PromoX

Flying solo

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 19:32:
ik zie het nergens staan kan je mss een link geven jeebo en wat kan ik nu het beste doen? Een nieuwe monitor eisen? Want ik vind dit echt belachelijk...
http://tweakers.net/productreview/5813
Op één december ’07 heb ik deze monitor gekregen. Gelijk uitgepakt en bekeken. Wat blijkt, monitor is al gebruikt. Er zaten witte vale vlekken en heel veel vingers op. Oké, iedereen maakt fouten. Ik bellen naar LG en vragen of dit de normale procedure is. Nee, was het antwoord en ik zou gelijk een nieuwe krijgen. Drie werkdagen later stond koerier op de stoep en die gaf me het ‘’nieuwe’’ exemplaar. Wat blijkt, weer gebruikt en ik weer gebeld en ik kreeg weer gelijk. De mevrouw vond het niet normaal en beloofde me weer een splinter nieuw exemplaar. Deze heb ik echter nog niet binnen. Er is natuurlijk één ding wat niet kan en dat is iets nieuws kopen en een gebruikt iets krijgen. Voor 2e hands spullen ga ik altijd naar marktplaats.nl.

And I'm the only one and I walk alone.

• Jeebo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-07 09:18
ze kunnen aan het serienr. zien of het een nieuwe of ruil/gerepareert scherm is. Aan de hand van het serienr. Alsjeblieft zeur ze de oren van de kop af daar bij lg. Je staat in je recht en hebt recht op een nieuw scherm. Morgen gelijk bellen, want binnen 4 dagen zien ze het als een doa!!

Bellen dus!!!!!

[ Voor 49% gewijzigd door Jeebo op 15-12-2007 13:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
oke dan bel ik LG wel op en zorg ik dat ik een nieuwe krijg bedankt voor de reacties

• Vorak
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
laat ook ff weten of het gelukt is!

Verwijderd

Topicstarter
is goed ik ga morgen bellen anders krijgt heel lg een nekschot :@

• Vorak
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
is het nog wat geworden over de telefoon?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 21:58:
is goed ik ga morgen bellen anders krijgt heel lg een nekschot :@
Houd je loze dreigementen voor je wil je?

Verder lijkt het me nogal logisch wat je moet doen, en daarom ook geen topic waard :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.