Hey,
Ik zit met een vreemd probleem wat ik nog niet eerder heb gehad.
Ik was een complete koude backup aan het maken van Mijn Documenten naar mijn externe schijf,
toen ik echter de oude backup wilde verwijderen bleef deze hangen op een map genaamd TempPE.
Windows kon deze niet verwijderen.
Het is een submap van een paar resources van een programma wat iemand samen met mij heeft geschreven in vb.net voor mijn oude afstudeer project.
Het vreemde is, dat ik de complete koude backup al veel vaker heb verwijderd om weer een nieuwe te plaatsen op mijn externe schijf zonder dat dit voor problemen zorgde.
Ik krijg de map echt met geen mogelijkheid verwijderd.
Dit heb ik al geprobeerd:
- Delete, Shift+Delete
- Machtigingen van de map bekijken...ik heb volledig beheer
- Schijfcontrole, heeft niets geholpen
- Opdrachtprompt: de map obj word hier niet eens gevonden.
- Google (op 'Remove TempPE folder' etc gezocht... maar kwam niets zinnigs uit).
Heeft iemand misschien nog een idee wat het zou kunnen zijn?
Ik zit met een vreemd probleem wat ik nog niet eerder heb gehad.
Ik was een complete koude backup aan het maken van Mijn Documenten naar mijn externe schijf,
toen ik echter de oude backup wilde verwijderen bleef deze hangen op een map genaamd TempPE.
Windows kon deze niet verwijderen.
Het is een submap van een paar resources van een programma wat iemand samen met mij heeft geschreven in vb.net voor mijn oude afstudeer project.
Het vreemde is, dat ik de complete koude backup al veel vaker heb verwijderd om weer een nieuwe te plaatsen op mijn externe schijf zonder dat dit voor problemen zorgde.
Ik krijg de map echt met geen mogelijkheid verwijderd.
Dit heb ik al geprobeerd:
- Delete, Shift+Delete
- Machtigingen van de map bekijken...ik heb volledig beheer
- Schijfcontrole, heeft niets geholpen
- Opdrachtprompt: de map obj word hier niet eens gevonden.
- Google (op 'Remove TempPE folder' etc gezocht... maar kwam niets zinnigs uit).
Heeft iemand misschien nog een idee wat het zou kunnen zijn?
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!