Toon posts:

SoundMAX ADI 1988B geeft foutmelding met installeren

Pagina: 1
Acties:
  • 973 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
mijn geluidskaart SoundMAX ADI 1988B geeft een foutmelding tijdens het installeren van de driver.

"het hd audio-busstuurprogramma is vereist en niet aangetroffen"

weet iemand wat de fout is, en hoe ik deze kan oplossen

alvast bedankt

groetjes

Bjorn :)

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Hint: zoek eens op KB888111...

Hier stond een dode link.

Verwijderd

Topicstarter
en waar kan ik die downloaden dan?

Verwijderd

Topicstarter
ieman enige idee wat ik met de KB888111 moet?

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-02 08:34

Sebazzz

3dp

Kicken binnen 24 uur is niet gewenst, net zoals GoT als helpdesk gebruiken en alles maar in OH plempen.

Zoals strandbal zei, zoek eens op KB888111, dat is blijkbaar een artikel over dit probleem in de Microsoft Knowlegde base, en dat kan je prima vinden op Google of op Microsoft.com.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Verwijderd

Topicstarter
Sebazzz schreef op donderdag 13 december 2007 @ 18:09:
Kicken binnen 24 uur is niet gewenst, net zoals GoT als helpdesk gebruiken en alles maar in OH plempen.

Zoals strandbal zei, zoek eens op KB888111, dat is blijkbaar een artikel over dit probleem in de Microsoft Knowlegde base, en dat kan je prima vinden op Google of op Microsoft.com.
oke dankje wel, sorrt voor spammen!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de KB888111 fix gedownload, maar helpt niet, iemand anders weet iemand anders nog een oplossing?

Verwijderd

Ik ben tweemaal tegen dit probleem aangelopen bij een nieuwe installatie van windows. Wat mijn oplossing was is om naar de website te gaan van de fabrikant(mijn geval dell) en daar de drivers te downloaden. Veel s6.
Pagina: 1