[Vista] Vensters verliezen hun 'selectie'

Pagina: 1
Acties:

• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-02 14:11
Hoi,

Ik heb de laatste tijd problemen met geselecteerde vensters, die non-actief worden, dus zegmaar ge-deselecteerd.
Dit gebeurt vooral met windows explorer, en ik denk tegelijkertijd met netwerkschijf-activiteit.
Dit is extreem irritant, als je bijvoorbeeld door een netwerkmap aan 't scrollen bent met je muiswiel, en het venster opeens niet meer geselecteerd is, waardoor je niet meer kan scrollen. (omdat je scrollwiel alleen werkt in het actieve venster). Dan moet ik dus eerst weer binnen het venster klikken om verder te scrollen.

Ook moet ik op dit moment, terwijl ik iets aan het kopieëren ben naar een netwerkschijf, af en toe binnen m'n browser klikken om verder te kunnen typen omdat de browser niet-actief wordt.

Meestal worden de vensters vanzelf weer actief, na een seconde ofzo, waarna het weer opnieuw begint. Dit wordt dan een soort knipperlicht effect.

Ik hoop dat dit een beetje helder overkomt. Ikzelf vind het een heel raar probleem, maar ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen.
Alvast bedankt.

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:35
Ik denk dat er een programma meedraait, dat zichzelf om de zoveel seconden "focust". Kijk eens bij Taakbeheer > Processen of er geen vreemde programma's meedraaien.

• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-02 14:11
Exception schreef op donderdag 13 december 2007 @ 17:10:
Ik denk dat er een programma meedraait, dat zichzelf om de zoveel seconden "focust". Kijk eens bij Taakbeheer > Processen of er geen vreemde programma's meedraaien.
Het ziet er niet uit dat er processen draaien die er niet horen.
Is het dan te zien welk programma focust?