Toon posts:

Fansnelheden regelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een programma om de snelheid van mn cpu fan te regelen, de casefans zijn minder belangrijk.
Speedfan heb ik al geprobeert die werkt niet vreemd genoeg :/
In mn bios kan ik bij Smart FAN Control Mode kiezen uit auto, voltage en pwm.
Misschien moet ik dat veranderen om speedfan werkend te krijgen?
Of een ander programma?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Er zijn een aantal tooltjes (zoek op speedfan en je vind er wel een apar denk ik). Maar misschien wil je eerst uitzoeken welke hardware je precies hebt en of dat wordt ondersteund door speedfan etc ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op donderdag 13 december 2007 @ 15:27:
Er zijn een aantal tooltjes (zoek op speedfan en je vind er wel een apar denk ik). Maar misschien wil je eerst uitzoeken welke hardware je precies hebt en of dat wordt ondersteund door speedfan etc ;)
Zie signature :P

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07 01:36

ThaHandy

Discovery Channel

F_J_K schreef op donderdag 13 december 2007 @ 15:27:
/hi jack \o
ik wil ook bij mij de P4 stock cooler de fan regelen

speedfan vind wel allerlei settings die je kan aanpassen ect (pwm/dc ect)

maar de standaard 0-100% instellen werkt ook al niet
hier een asus p5ad2 met een 925X chipset

Verwijderd

Topicstarter
Het werkt! :*)
Je moet onder configure > advanced > chip je PWM mode naar software controlled zetten ipv smartguardian.

Verwijderd

Topicstarter
Ja verwijder het maar uit de lijst F_J_K, zo`n geweldige admin hulp heb je niet verleend _O-

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 00:18:
Ja verwijder het maar uit de lijst F_J_K, zo`n geweldige admin hulp heb je niet verleend _O-
:? Het is hier geen helpdesk hoor...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 00:18:
offtopic:
Dan is dit zeker geen goed moment om Verkiezingen 2007 te spammen? O-) :+

Sigs zeggen me niets omdat die mettertijd veranderen, omdat die niet in de search terecht komen (en dus later niemand anders kunnen helpen), omdat de helft van de mensen die je wilt helpen al afhaken als je niet de moeite neemt om even te copypasten en omdat ze niets zeggen over of het ook de PC is waar het over gaat. Los daarvan zit ik niet in de hardware dus weet niet uit mijn hoofd wat er op een Gigabyte P35 DS3R zit.

Dat is eerder de rol van de moderator: niet antwoorden maar zorgen dat een topic de goede kant op loopt ;)

Maar goed, het topic zakt wel weg. Verwijderen of sluiten lijkt me niet nodig.
En dank voor het bevestigen van de oplossing; altijd handig voor de volgende met dezelfde vraag :)

[ Voor 5% gewijzigd door F_J_K op 15-12-2007 11:10 . Reden: dank ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1