Nou ik heb mijn cpu proberen te clocken... wat niet is gelukt...
Dus ik probeerde via me bios alles weer op default te zetten in de bios
Gigabyte GA-P35C-DS3R <--------- Das me mobo
maar nu start alles wel... maar krijg geen beeld....
Dus in het boekkie gekeken, je kan het batterijtje eruit halen en na 10 min er weer in zetten om het te resetten
( dat gedaan niks opgeleverd behalve stress
)
Nog wat verder gebladerd, kan je ook er een jumpertje tussen zetten om hem te resetten
( Ook geen suc6 )
Nu is mijn vraag wat kan ik nog meer doen, moet ik alles los koppelen, geheugen cpu en nog een keer proberen?....
Iemand anders al problemen mee gehad?
Help me out pleaze
( en weet iemand de instellingen om hem wel goed te clocken... kon niks online vinden en zat te worstelen met een paar instellingen waarvan ik niet weet wat ze doen )
( gaat om een quad core q6600 g0, wil hem graag op 3.2 laten draaien, 4 gig GEIL ddr2 6400 geheugen )
Dus ik probeerde via me bios alles weer op default te zetten in de bios
Gigabyte GA-P35C-DS3R <--------- Das me mobo
maar nu start alles wel... maar krijg geen beeld....
Dus in het boekkie gekeken, je kan het batterijtje eruit halen en na 10 min er weer in zetten om het te resetten
( dat gedaan niks opgeleverd behalve stress
Nog wat verder gebladerd, kan je ook er een jumpertje tussen zetten om hem te resetten
( Ook geen suc6 )
Nu is mijn vraag wat kan ik nog meer doen, moet ik alles los koppelen, geheugen cpu en nog een keer proberen?....
Iemand anders al problemen mee gehad?
Help me out pleaze
( en weet iemand de instellingen om hem wel goed te clocken... kon niks online vinden en zat te worstelen met een paar instellingen waarvan ik niet weet wat ze doen )
( gaat om een quad core q6600 g0, wil hem graag op 3.2 laten draaien, 4 gig GEIL ddr2 6400 geheugen )