Toon posts:

[DDR2] 4096MB-PC8000 Overkill?

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is het overkill als ik in plaats van twee keer, 4 keer een latje van OCZ Titanium Alpha plaats als ik de huidige games wil spelen op Windows XP Professional of eventueel Windows Vista met een Quadcore systeem? Of kan ik het gewoon doen met 2gb?

Verwijderd

Overkill, 32bit kan maar 3 GB aan en om over te stappen op 64bit zijn de meningen over verdeeld.

• Rainmaker
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2024

Rainmaker

RHCDS

More is beautiful

Als je het kunt betalen, meteen 4Gb in kwakken. Veel goedkoper dan de huidige geheugenprijzen wordt het toch niet. Misschien nu overkill, maar altijd leuk bij een upgrade.

We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:49
2GB is genoeg voor meeste van de gebruikers ( zelfs tweakers ;))
4 GB heb je een 64bit OS voor nodig, en compatibiliteit van je moederbord, controleer dat even, want zelfs de A-merken hebben vaak problemen..

Verwijderd

zet er wel ff bij waar het dan wel goed staat anders moet je nog een uur zoeken aangezien bijna alle topics eindigen met: "Ik weet het allemaal zo goed en jij zou het moeten weten dus jij bent slecht en dom".

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-04 22:09

mace

Sapere Aude

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 14:47:
[...]

zet er wel ff bij waar het dan wel goed staat anders moet je nog een uur zoeken aangezien bijna alle topics eindigen met: "Ik weet het allemaal zo goed en jij zou het moeten weten dus jij bent slecht en dom".
Waar heb jij het over?

Hij bedoelde gewoon dat het topic wel dicht kon denk ik.

• ZandBak
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-06-2023
[...]

wat praat jij nu dom en slecht??...

1337

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-04 10:44

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Dat is de topicstarter zelf die dat zegt. Of had je dat even niet in de gaten? :P

Overigens ben ik van mening dat je beter 4GB op 2 repen kunt pakken, dan kun je er later alsnog meer geheugen bij prikken mocht het zover komen ;)
Alleen zijn die er volgens mij wel alleen maar t/m PC6400. Maar nou is 800MHz DDR2 in Dual Channel voldoende om te voorzien in de behoeften van een 1600MHz FSB van een C2D, dus daar zul je geen last van hebben.
Alleen als je wilt overklokken boven die 1600MHz zie ik echt nut om sneller geheugen te prefereren.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Verwijderd

ik zou zeggen neem een willekeurig topic en neem de proef op de som en belangrijk creer je eigen mening.
Modbreak:Neem dan niet een willekeurige *gesloten* topic, maar eentje die voldoet aan het beleid en open blijft. Daar zul je zien dat er wel degelijk zinnig in gepost wordt :z

GoT helpt Tweakers die zichzelf helpen...

Maar als we het over meningen creeren hebben, jij wekt in ieder geval bij mij een beeld op van iemand die zelf de GoT Huisregels niet gelezen heeft of niet snapt, daardoor zelf meermaals topics geopend hebt die van geen kanten aan het beleid hier voldoen en dan tenslotte uit frustratie maar posts als dit doet, in plaats van hand in eigen boezem te steken en gewoon proberen te snappen dat het hier geen helpdesk is en je postgedrag daarop aan te passen.

Kenmerkend dat ook jij geen antwoord geeft ondanks je grote mond :o

[ Voor 79% gewijzigd door dion_b op 13-12-2007 16:30 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:10

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

TS, zie de FAQ van dit subforum. Of het zinnig is of niet kun je simpel bepalen door te kijken of je nu al je geheugen gebruikt of niet. En waarom specifiek dat merk en model? Aangezien jij er niets over zegt kunnen wij er ook niets zinnigs over zeggen.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.