| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
No offence enzo, maar ik heb wel eens uitgebreidere topicstarts gezien...
Jij doet dat blijkbaar of wil het gaan doen, licht eens toe ajb
Welke applicaties gebruik je of kijk je naar, wat zijn de voor- en nadelen die je zelf hebt gezien, die je verwacht etc?
Een topicstart met twee vragen en in totaal 15 woorden is echt een beetje te weinig in my humble opinion.
Jij doet dat blijkbaar of wil het gaan doen, licht eens toe ajb
Welke applicaties gebruik je of kijk je naar, wat zijn de voor- en nadelen die je zelf hebt gezien, die je verwacht etc?
Een topicstart met twee vragen en in totaal 15 woorden is echt een beetje te weinig in my humble opinion.
Bericht hierboven
Verwijderd
Wil ik nog even aan toevoegen dat ik laatst voor een vriend van mij op zoek ben geweest naar zoiets, en ik het binnen een paar minuten gevonden had, m.b.v. google.
We willen je graag helpen. Maar doen moet jij voor ons op z'n minst het probleem "modeleren" en wat eigen inzet etaleren. Dit is echt een te karige topic start. Floor-is geeft al aan wat de topicstart op z'n minst aan informatie zou moeten bevatten.
Je mag een nieuw topic openen, maar lees dan wel eerst Policy Apple Talk (update 2 oktober 2007) & Het algemeen beleid #topicplaatsen door
.
Je mag een nieuw topic openen, maar lees dan wel eerst Policy Apple Talk (update 2 oktober 2007) & Het algemeen beleid #topicplaatsen door
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dit topic is gesloten.
![]()