Mijn zoon heeft ooit een spelletje gekocht voor de xbox 360, uno geloof ik,waar ook een webcam bij zat.
Deze is speciaal gemaakt voor de xbox 360 en ook de enige die het zou doen.
Maar wat ik me afvroeg was... aangezien je er verder niet heel veel mee kan doen,werkt dat ding nou eigenlijk ook onder xp ?
Het is een klein webcammetje en ziet er wel grappig uit ook.
Aangezien ik een multimedia pc onder de xbox heb staan was het simpel, aansluiten en we zien wel.
Er komt een waarschuwing in beeld na de detectie van nieuwe hardware.
Vervolgens gaat windows zoeken naar drivers.. maar vindt deze niet.
Dan wordt de hardware search stopgezet, er kan geen nieuwe driver gevonden worden en de hardware zou niet werken..
Er wordt echter wel een usb video apparaat toegevoegd aan de hardware.
Bij apparaat beheer staat een ? met er achter xbox security method 3 met nog een lap tekst er achteraan, de indruk wekkend dat dit dus niet werkt.
Kies je echter bij de wizzard audio en camera bij bv msn messenger bij de optie camera het gevonden usb video apparaat dan werkt de camera perfect.
Het beeld is ongewoon scherp.
Ik hoop dat iemand hier iets aan heeft.
Deze is speciaal gemaakt voor de xbox 360 en ook de enige die het zou doen.
Maar wat ik me afvroeg was... aangezien je er verder niet heel veel mee kan doen,werkt dat ding nou eigenlijk ook onder xp ?
Het is een klein webcammetje en ziet er wel grappig uit ook.
Aangezien ik een multimedia pc onder de xbox heb staan was het simpel, aansluiten en we zien wel.
Er komt een waarschuwing in beeld na de detectie van nieuwe hardware.
Vervolgens gaat windows zoeken naar drivers.. maar vindt deze niet.
Dan wordt de hardware search stopgezet, er kan geen nieuwe driver gevonden worden en de hardware zou niet werken..
Er wordt echter wel een usb video apparaat toegevoegd aan de hardware.
Bij apparaat beheer staat een ? met er achter xbox security method 3 met nog een lap tekst er achteraan, de indruk wekkend dat dit dus niet werkt.
Kies je echter bij de wizzard audio en camera bij bv msn messenger bij de optie camera het gevonden usb video apparaat dan werkt de camera perfect.
Het beeld is ongewoon scherp.
Ik hoop dat iemand hier iets aan heeft.