Reacties V&A Optioneel maken

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Bekijk @ V&A aangeboden: Gamers PC, M2N32SLIDeluxe, FX62, 2gbddrII 1066, waterkoeling

Is het niet verstandiger om aan de aanbieder over te laten of hij publieke reacties wil toestaan of alleen via e-mail? Lijkt me op deze manier dat Tweakers advertenties mislopen (en dus views, ads etc) omdat mensen na 1x zoiets hebben: Op Tweakers zet ik 'm niet meer levert alleen maar gezeik op.

Daarom: Waarom het niet aan de aanbieder over laten of al dan geen publieke reacties toe te staan of alleen via e-mail reageren? En andere optie is het EBAY systeem: Via de website kun je een vraag stellen aan de verkoper; de verkoper kan dan beslissen om de vraag incl. antwoord publiek te publiceren zodat anderen er ook wat aan hebben OF als het een onzinvraag is, deze niet te laten tonen op de advertentie (soort van moderatiesysteem dat eerst goedgekeurd moet worden door de aanbieder).

Want ik kan me goed voorstellen dat aanbieders zich steeds meer gaan irriteren om continu hun advertentie te moeten gaan verdedigen tegen mensen die waarschijnlijk vooraf al niet eens interesse hebben om het product te kopen (en dus vraag-reactie eigenlijk overbodig is); en zoiets hebben van Tweakers mijd ik de volgende keer wel.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2007 11:23 ]

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Hoeveel reacties denk je dat er dan nog geplaatst worden met toestemming van de adverteerder? Er zijn al teveel mensen die te lui zijn om hun add weg te halen als hun product verkocht is, laat staan dat ze hier ook nog moeite voor gaan doen.

Verwijderd

Topicstarter
Jejking schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:22:
Hoeveel reacties denk je dat er dan nog geplaatst worden met toestemming van de adverteerder? Er zijn al teveel mensen die te lui zijn om hun add weg te halen als hun product verkocht is, laat staan dat ze hier ook nog moeite voor gaan doen.
Op ebay werkt het schijnbaar wel. Het huidige situatie is ook niet ideaal. Het kunnen reageren zou een waardevolle toevoeging moeten zijn - en daar wordt nu zoveel misbruik van gemaakt dat je sterk in twijfel kan trekken of het nog wel zinvol is. Het wordt voor andere dingen gebruikt dan waarvoor het bedoeld is. Dan is dus een optie om alleen vragen en antwoorden via e-mail toe te staan een beter alternatief dan als aanbieder je continu moeten verdedigen en uiteindelijk te besluiten heel je advertentie maar niet meer op Tweakers.net te plaatsen.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2007 11:28 ]

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 21:25

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Dit is nu al zo vaak lang gekomen en beantwoord. Het antwoord is en blijft dat we reacties toestaan.

Dus dicht.

Dit topic is gesloten.