Hoi,
Ik probeer hier met 2programmas en twee computers geluid van een dvd te rippen in 6kanaals.
maar elke keer krijg ik een bestandje van 115mb zonder geluid...
heb het met 2 programmas geprobeerd.
ImTOO DVD Audio Ripper 4 [AC3 6kanaals direct copy]
Xilisoft DVD Audio Ripper 4 [AC3 6 kanaals direct Copy]
het lijkt allemaal goed te gaan tot dat ik de bestanden afspeel, dan hoor ik niets.
ook als ik ze weer bijv koppel aan een avi ofzo geen geluid...
weet iemand een goed programma om het geluid van een DVD te rippen
(mag ook beeld met geluid zijn dan strip ik er het geluid zelf van af)
heb het geprobeerd op een p4 en een amd fx ze doen er allemaal iets van enkele minuten op....
Het gaat hier om een orriginele dvd waarvan ik graag alleen het geluid op me pc wil hebben in mp3 of wav gaat het prima met die programmas maar AC3 wil dus neit lukken
heb de AC3 filter al gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd en gedownlaod free-codecs.com maar dat hielp niet.
Als er nog andere software is graag freeware, of niet te dure commerciele software (deze software heeft me al 40euro gekost ongeveer
)
tenzij het software is die audio en video tegelijk kan en dan 2-pass video doet
met AC3 6channel sound
thanks in advance!
Ik probeer hier met 2programmas en twee computers geluid van een dvd te rippen in 6kanaals.
maar elke keer krijg ik een bestandje van 115mb zonder geluid...
heb het met 2 programmas geprobeerd.
ImTOO DVD Audio Ripper 4 [AC3 6kanaals direct copy]
Xilisoft DVD Audio Ripper 4 [AC3 6 kanaals direct Copy]
het lijkt allemaal goed te gaan tot dat ik de bestanden afspeel, dan hoor ik niets.
ook als ik ze weer bijv koppel aan een avi ofzo geen geluid...
weet iemand een goed programma om het geluid van een DVD te rippen
(mag ook beeld met geluid zijn dan strip ik er het geluid zelf van af)
heb het geprobeerd op een p4 en een amd fx ze doen er allemaal iets van enkele minuten op....
Het gaat hier om een orriginele dvd waarvan ik graag alleen het geluid op me pc wil hebben in mp3 of wav gaat het prima met die programmas maar AC3 wil dus neit lukken
heb de AC3 filter al gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd en gedownlaod free-codecs.com maar dat hielp niet.
Als er nog andere software is graag freeware, of niet te dure commerciele software (deze software heeft me al 40euro gekost ongeveer
tenzij het software is die audio en video tegelijk kan en dan 2-pass video doet
thanks in advance!
I have no rivals, No man can be my equal!! http://tweakers.net/gallery/192408/sys