Met GOD zelf heb ik geen problemen, het is meer zijn fanclub die mij niet aanstaat...
Ik begin even met je topic titel aan te passen, want deze lijkt natuurlijk nergens op
Bedankt,elevator schreef op donderdag 13 december 2007 @ 08:42:
Ik begin even met je topic titel aan te passen, want deze lijkt natuurlijk nergens op
Maar nu klopt mijn vraag niet meer...
Ik weet heus wel wat een adres balk is en daar ligt het probleem niet.
Het gaat om "invul velden" zoals bijv de balk waar je een zoekopdracht ingeeft bij Google.
Met GOD zelf heb ik geen problemen, het is meer zijn fanclub die mij niet aanstaat...
mis je niet java achtige zaken? ik weet niet welke applet google gebruikt om de zoekbalk aan te maken activex of java
maar denk dat je het daar moet zoeken.
Google gebruikt gewoon een html form, dus dat moet niets uitmaken.mutsje schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 21:49:
mis je niet java achtige zaken? ik weet niet welke applet google gebruikt om de zoekbalk aan te maken activex of javamaar denk dat je het daar moet zoeken.
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
Gebruik je roaming profiles? Kijk eens wat er gebeurt met een schoon profiel.
Oude versie Windows en Citrix.... Ik heb de hele 2003 + Citrix 4.0 unattended gemaakt zodat ik zeker weet dat alles op dezelfde manier wordt ingericht.
Oude versie Windows en Citrix.... Ik heb de hele 2003 + Citrix 4.0 unattended gemaakt zodat ik zeker weet dat alles op dezelfde manier wordt ingericht.
This footer is intentionally left blank
ie6 is het dus, want 7 werkt niet op windows 2000...
gebruik je de google toolbar? hebben de gebruikers wel rechten op de juiste mappen
filemon en regmon zijn je vriendje in dit soort zaken
gebruik je de google toolbar? hebben de gebruikers wel rechten op de juiste mappen
filemon en regmon zijn je vriendje in dit soort zaken
A wise man's life is based around fuck you
Pagina: 1