dutch power cows.
De ogr hitparade
De ogr hitparade
Akita
Ik zag het en dacht daarom even behulpzaam te zijn.
Wat me wel opvalt is dat het al een paar keer eerder met zowel de rc5 als de ogr hitparade is gebeurt.
Ik dacht zelfs dat het de vorige keer ook Onno's disc was.
Kan het zijn dat er iets fout zit bij Onno?
Wat me wel opvalt is dat het al een paar keer eerder met zowel de rc5 als de ogr hitparade is gebeurt.
Ik dacht zelfs dat het de vorige keer ook Onno's disc was.
Kan het zijn dat er iets fout zit bij Onno?
Akita
Verwijderd
Neuh, lijkt me sterk. Heel veel topics zijn brak de laatste tijd.
Ik denk dat de servers af en toe een steekje laten vallen.
Ik denk dat de servers af en toe een steekje laten vallen.
Hoe kan iemand nou weer een brakke thread maken... dat kan aan niks anders liggen dan de servers of topix.Kan het zijn dat er iets fout zit bij Onno?
Ik vroeg het me zomaar af, je kan html posten maar misschien een account een beetje vern**kt?
Maar dit zal dus wel niet de mogelijkheid zijn.
Ik zal je er verder niet meer over lastig vallen
Maar dit zal dus wel niet de mogelijkheid zijn.
Ik zal je er verder niet meer over lastig vallen
Akita
het is (denk ik) een combinatie van de server en topix..
mysql werkt niet met transactions, zodat het aanmaken van een nieuw topic wel eens mis kan gaan. (ook andere dingen denk ik, maar die hebben we nog niet gezien gelukkig)
Dat het mis gaat komt (alweer volgens mij) dat de server (of althands de software daarop) een steekje laat vallen midden in het aanmaken van een nieuw topic, waardoor je een brak topic krijgt. omdat er niet met transactions wordt gewerkt, worden de wijzigingen niet netjes teruggerold als er iets mis gaat.
mysql werkt niet met transactions, zodat het aanmaken van een nieuw topic wel eens mis kan gaan. (ook andere dingen denk ik, maar die hebben we nog niet gezien gelukkig)
Dat het mis gaat komt (alweer volgens mij) dat de server (of althands de software daarop) een steekje laat vallen midden in het aanmaken van een nieuw topic, waardoor je een brak topic krijgt. omdat er niet met transactions wordt gewerkt, worden de wijzigingen niet netjes teruggerold als er iets mis gaat.
Have a wheelie good weekend!
Pagina: 1