Beste waterkoelers,
Ik heb al aardig wat research gedaan en ik heb al een heel aardig idee van wat ik in mijn nieuwe systeem wil steken. Toch heb ik toch nog zeker een aantal vragen.
De bedoeling is dat ik begin volgend jaar een nieuw high-end systeem haal. De E8400 Peryn zal hier deel van gaan uitmaken. Samen met waterkoeling is deze 45nm chip onnozel goed overclockbaar, en dat is ook mijn bedoeling.
Allereerst de kast. Ikzelf ben niet echt een grote fan van Lian kasten. Simpelweg omdat ik ze niet mooi vind. Nu vroeg ik me af of het niet mogelijk is om in de Thermaltake "Armor" voorin een ThermoChill PA120.2 of .3 te plaatsen, zoals dit ook bij de LCS versie van deze kast is gedaan.
Vervolgens had ik het volgende in mijn hoofd, met een aantal onzekerheden.
Emile
Ik heb al aardig wat research gedaan en ik heb al een heel aardig idee van wat ik in mijn nieuwe systeem wil steken. Toch heb ik toch nog zeker een aantal vragen.
De bedoeling is dat ik begin volgend jaar een nieuw high-end systeem haal. De E8400 Peryn zal hier deel van gaan uitmaken. Samen met waterkoeling is deze 45nm chip onnozel goed overclockbaar, en dat is ook mijn bedoeling.
Allereerst de kast. Ikzelf ben niet echt een grote fan van Lian kasten. Simpelweg omdat ik ze niet mooi vind. Nu vroeg ik me af of het niet mogelijk is om in de Thermaltake "Armor" voorin een ThermoChill PA120.2 of .3 te plaatsen, zoals dit ook bij de LCS versie van deze kast is gedaan.
Vervolgens had ik het volgende in mijn hoofd, met een aantal onzekerheden.
- - ThermoChill PA120.2 of .3
- - 2/3 Antec TriCools voor op de rad
- - EK Water Blocks EK-Supreme
- - De pomp. Dit vond ik lastig, nu twijfel ik tussen de Eheim 1048
en de Innovatek HPPS Plus (http://shop.freezinghardw...?Pagina=00003&i=2777&c=46). Kan iemand me helpen deze knoop door te hakken? Als je een nog betere oplossing weet roep maar! - - Het reservoir. Wat is het beste reservoir bij deze pomp, en wat is dan raadzamer, De pomp op de Innovatek manier op het reservoir zetten, of deze doormiddel van tubes met elkaar verbinden?
Emile