Moet het toch wel eens zijn met Albatross. Vele nieuwe bezoekers nemen gewoonweg te weinig om de faqs eerst eens te lezen. Dat is voor hunzelf niet alleen prettig maar zeker ook voor de reguliere gebruikers/lezers om niet steeds onzinige posts tegen te komen
Het prettig zijn als daar een automatisch systeem voor bedacht word, nieuwe bezoekers voor account aanmaak eerst eens wat faqs door te laten lezen, alvorens een topic te openen.
Moet eerlijk bekennen dat ik me de laatste tijd ook wat lichtelijk irriteer aan het dalende niveau hier op het forum en het kan toch niet de bedoeling zijn dat we daardoor straks wegblijven. No offence maar er mag wel eens wat aan gedaan worden. Hier even langs wippen en je vraag droppen en niet meer terug te keren is weinig zinvol. Zeker ook met topics waar vragen gesteld over problemen en waar TS'ers niet de moeite nemen om eventuele gevonden oplossingen terug te geven aan de "community" waar anderen wat aan kunnen hebben
Lezen, leren en je verdiepen, inplaats van voor de kortste weg kiezen, laat andere maar lekker mijn probleem oplossen, daar is GoT niet voor bedoeld.