Toon posts:

[CoD4] Hangt bij opstarten

Pagina: 1
Acties:
  • 597 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen ik heb hier een verse Xp installatie met de nieuwste Direct X 9c, Ati 7.11driver en patch 1.3.

Ik heb eerst last gehad van het totaal niet reageren van het spel... maar door de Athlon fix heb ik dat niet meer...

Echter... na het groene schermpje word het scherm nu zwart, waarbij mn monitor de volgende 20 sec snel aan en uit gaat totdat ie CTD'ed. Af en toe geeft hij een onbekende Direct X error. En hier bovenop herkent CoD4 mn DVD combo niet meer :S What the hell is hier aan de hand???

Specs: Athlon 2800xp, Asus A7N8X-E, Ati Radeon X800 Pro, 1 gig geheugen.

• yortje
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-03-2008
Ik was wel benieuwd waar je die Athlon fix had gevonden. Ik heb namelijk ook een Athlon 2600+ en bij mij loopt het spel ook allemaal te kutten.

• JBakers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-10 21:38
Zelfde hier, heb al enorm veel gezocht/googled maar dat komt allemaal op het zelfde neer.
How to fix:

1- You can fix it by simply plugging in a microphone or you can just plug anything into the microphone jack.

or

2- In the Activision folder, select Call of Duty 4.
Open your Miles Folder
Look for the Mssmp3.asi file
Rename it to Mssmp3.bak

or

3- Enable Stereo MIX, Vista RealTek

-Start, control panel
-Hardware and Sound
-Sound
-Recording Tab
-Right Click in window, chose "Show Disabled Devices"
-"Setero MIX"appeared, Right Click and choose enable
-OK

These fixes should fixed your problems.
Alle 3 al geprobeerd, (heb nu de Realtek Onboard Audio uit staan in de bios, gebruik ik toch niet)
Mag allemaal niet baten.

Alle drivers geupdate, oudere drivers gebruikt, WHQL drivers/BETA drivers alles, de hele reutemeteut.
Toch blijft die zeer vervelende iw3sp.exe en iw3mp.exe fout. (heb de legale Steam versie).
(Systeem: Vista Ultimate 64bit, 4Gig RAM, Asus P5K, Asus EN8800GT, zou toch voldoende moeten zijn...)

• JBakers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-10 21:38
Update: Ik heb het gefixed voor mij althans:
Bleek dat die ***** coders van asus behoorlijke buggy software maken.
Asus Smartdoctor/Asus Gamers OSD etc allemaal ge-uninstalled.
Vid drivers opnieuw erop gezet en directx een beurt gegeven en nu loopt cod4 weer als een zonnetje.