We hebben een component dat ontzettend ranzig geschreven is (een mix van oldskool ASP en .Net) en de inhoud van een winkelwagentje toont (winkelwagentje inhoud staat in een sessie).
En nu wil ik daar een delete knopje aan toe voegen, dat moet een postback triggeren en in de codebehind wordt de sessie aangepast.
Ik zou het als zo doen, maar dat werkt dus niet.
Dan maar een linkbutton buiten de lus gezet, en dan dit gedaan
Maar er wordt geen postback getriggerd, ook niet als ik artikel.id weglaat of de naam van de linkbutton erin plaats met Linkbutton1.ClientID.
Ik heb geen zin om het component te herschrijven vanavond, dus iemand die een idee heeft? (Mag ranzig, dit component gaat zeer binnenkort op de schop maar dit is een 'sproetje').
Het component draait is een webusercontrol, mogelijk heeft dat er iets mee te maken?
En nu wil ik daar een delete knopje aan toe voegen, dat moet een postback triggeren en in de codebehind wordt de sessie aangepast.
Ik zou het als zo doen, maar dat werkt dus niet.
code:
1
2
3
4
5
| <% for each artikel in winkelwagentje %> <td><%=artikel.naam%></td> <td><%=artikel.prijs%></td> [b]<td><asp:LinkButton id="LinkButton1" commandName="GooiWeg" CommandArgument="<%#artikel.ID%>" text="Gooi weg" /></td>[/b] <% next %> |
Dan maar een linkbutton buiten de lus gezet, en dan dit gedaan
code:
1
| <div onclick="javascript:__doPostBack('ctl00$ContentPlaceHolder1$ctl00$LinkButton1', '<%=artikel.ID%>')">Gooi weg</div> |
Maar er wordt geen postback getriggerd, ook niet als ik artikel.id weglaat of de naam van de linkbutton erin plaats met Linkbutton1.ClientID.
Ik heb geen zin om het component te herschrijven vanavond, dus iemand die een idee heeft? (Mag ranzig, dit component gaat zeer binnenkort op de schop maar dit is een 'sproetje').
Het component draait is een webusercontrol, mogelijk heeft dat er iets mee te maken?