Toon posts:

firmware probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een sitecom wireless router wl-025. ik wilde de firmware er op zetten maar na de upgrade doet mijn wireless het niet meer en kom ik niet meer op de router.
Wat moet ik doen. HELP

• CherandarGuard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
Al gewoon via draad geprobeerd?

Verwijderd

Heb je de upgrade via de wireless verbinding gedaan? Of met netwerkkabel? Vast IP-adres ingesteld tijdens upgraden? Router al reset gegeven?

Eerst bovenstaande informatie gegeven aub. Hier kan niemand iets mee op dit moment.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2007 20:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik zit nu verbonden met de kabel.
ik wilde hem wireless upgraden.
reset gegeven
geen vast ip-adres gegeven

• CherandarGuard
En kun je de configuratie interface nu wel bereiken?

Verwijderd

Topicstarter
nope, dat is het probleem. anders had ik hem wel naar fabrieksinstellingen gezet

• CherandarGuard
Tja, als een harde reset niet helpt heb je 'm gewoon om zeep geholpen. Die waarschuwingen staan er natuurlijk niet voor niets.

Je kan nog even kijken of het adres van de interface misschien veranderd is (is bij een reset wel waarschijnlijk). Dat kun je doen door een netwerk scanner te gebruiken, die van Softperfect bij voorbeeld (is gratis en eenvoudig). Als je 'm op zo'n scan ook niet tegenkomt is 'ie waarschijnlijk gewoon dood.

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 20:27:
nope, dat is het probleem. anders had ik hem wel naar fabrieksinstellingen gezet
Lees de handleiding hoe je hem kan resetten. Daarvoor heb je geen connectie nodig.
Er zit meestal een reset knopje op waarmee je hem kan resetten.

Je hebt voordat je ging updaten wel gekeken hoe het moet ?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb zeker gekeken hoe het moest

Verwijderd

Topicstarter
na veel klooien is die op een of andere manier toch op de fabrieksinstellingen gekomen.
bedankt voor de moeite

er kan een slotje op.
Pagina: 1