ipod+pc op 1 speakerset

Pagina: 1
Acties:

• the mod man
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:24

the mod man

iets van beeldmaker

Topicstarter
Ik heb van de sint een ipod universal dock gekregen voor mijn ipod touch. Ik wil die samen met mijn pc aan een logitech x-530 speakerset hangen.
Ik heb nu mijn x-530 aan een x-fi extreme music hangen (3 keer 3.5 jack male) en elke keer dat ik van ipod muziek wil afspelen moet ik onder mijn bureau kruipen |:( .
Nou ben ik al een tijd aan het zoeken naar de goede verloppstukjes (als die er al zijn) maar kom er niet meer uit..

is er een mogelijkheid om ze beide tegelijk aan te sluiten op mijn x-530 zonder dat mijn pc de hele tijd aan moet staan?

I can't wait to shoot!

Verwijderd

Klein mengpaneeltje?

• the mod man

the mod man

iets van beeldmaker

Topicstarter
Al aan gedacht maar daar heb ik verder geen verstand van... en ik wil het graag zo klein en simpel mogelijk houden.

ik heb nu (als het goed is) de juiste set pluggen/verloopstukjes gevonden maar heb nog wel een vraag.
Zou het erg zijn als je een plug omdraaid (inplaats van 1x male naar 2x female, 2x female naar 1 keer male?) krijg je dan niet een kleine kortsluiting ofzo?

[ Voor 53% gewijzigd door the mod man op 13-12-2007 18:39 ]

I can't wait to shoot!

• Tha Ra
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-02 20:53
the mod man schreef op woensdag 12 december 2007 @ 20:20:
Al aan gedacht maar daar heb ik verder geen verstand van... en ik wil het graag zo klein en simpel mogelijk houden.

ik heb nu (als het goed is) de juiste set pluggen/verloopstukjes gevonden maar heb nog wel een vraag.
Zou het erg zijn als je een plug omdraaid (inplaats van 1x male naar 2x female, 2x female naar 1 keer male?) krijg je dan niet een kleine kortsluiting ofzo?
Nee, dat maakt geen bal uit. Een plug maakt dan geen kortsluiting, je kan het dus gewoon zo doen.

• the mod man

the mod man

iets van beeldmaker

Topicstarter
:) Ok thanks

I can't wait to shoot!