Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -
offtopic:
je hebt carthago en el djem niet gedaan? (been there, done that)
daar heb je imo erg mooie foto-momenten (sousse ook wel, maar toch minder spectaculair).
je hebt carthago en el djem niet gedaan? (been there, done that)
daar heb je imo erg mooie foto-momenten (sousse ook wel, maar toch minder spectaculair).
Oh.. Heerlijk rustig daar zeg..
Ik kreeg geen kans om daar zulke rustige foto's te maken omdat er dan al minimaal 3 verkopers voor mijn neus stonden of omdat ik een foto had met alleen maar toeristen erop..
Leuke serie overigens, veel herkenbare dingen..
Ik kreeg geen kans om daar zulke rustige foto's te maken omdat er dan al minimaal 3 verkopers voor mijn neus stonden of omdat ik een foto had met alleen maar toeristen erop..
Leuke serie overigens, veel herkenbare dingen..
offtopic:
Ik zie ons hotel op sommige van jouw foto's..
Ik zie ons hotel op sommige van jouw foto's..
[ Voor 11% gewijzigd door endless op 12-12-2007 23:26 ]
@Boudewijn: Nee, we zaten in Sousse en zijn in een dag langs Tunis, Sidi Bou Saïd en een deel Carthago (het badhuis) geweest. Weinig tijd om echt uitgebreid overal te gaan kijken e.d.
@Endless: Het was alles behalve rustig. Die verkopers waren ook heel erg agressief spullen aan mij en mijn vriendin aan het verkopen, maar na de eerste dag wisten we wel hoe we daarmee overweg moesten gaan
. Wat was jouw hotel dan? Dat in Port El Kantaoui?
@Proller: Staan inderdaad een aantal horizonnen scheef. Bij 3 had ik het idee dat de mensen om zouden vallen als ik ze wel recht had...
@Endless: Het was alles behalve rustig. Die verkopers waren ook heel erg agressief spullen aan mij en mijn vriendin aan het verkopen, maar na de eerste dag wisten we wel hoe we daarmee overweg moesten gaan
@Proller: Staan inderdaad een aantal horizonnen scheef. Bij 3 had ik het idee dat de mensen om zouden vallen als ik ze wel recht had...
Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -