Toon posts:

Vista logitech MX 1000 probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 618 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Terwijl ik zocht naar een oplossing voor het probleem dat ik momenteel met mijn muis heb,vond ik de volgende post welke exact mijn probleem omschreef. Het topic was helaas gesloten ivm onvoldoende informatie. Heeft er iemand een idee hoe dit muis probleem op te lossen?
Goede dag,

Na de topics in deze sectie van het forum lang en breed te hebben doorgelegen, heb ik toch maar besloten om mijn probleem hier te posten. Vorige week heb ik mijn pc geinstalleerd met Windows Vista Ultimate. Hierbij heb ik op internet drivers gezocht voor de randapparatuur. Eigenlijk lijkt alles te werken, behalve de webcam en de muis.

Muis: Logitech MX1000 (XP en Vista drivers geprobeerd)
Webcam: Logitech Quickcam Pro 4000 (Alleen XP, vista niet beschikbaar)

De muis is het grootste probleem, want die cam interesseert me eigenlijk nog niet zo heel veel. Als ik de Vista versie van Setpoint installeer, is het bedienen van mijn muis één grote ramp. Na een aantal bewegingen springt de cursus naar een hoek of uiteinde van het scherm. meestal is dit de linker kant. Ik word er echt heel gek van, want de enige oplossing die ik tot nu toe heb gevonden is het uninstallen van setpoint. Wat als bijkomend nadeel heeft dat de reactiesnelheid lager ligt en ik geen sneltoetsen kan instellen om van Aero gebruik te maken enz.

De webcam installeert gewoon helemaal niet. Na het installeren kan deze niet opstarten. Voor deze is nog geen Vista Software, dus dat lijkt me ook wel een beetje voor de hand liggen misschien.

PC specs:
AMD athlon X2 4200+
Asus A8N-SLI Premium
2x 1gb DDR400
Geforce 7800GTX Top
Creative X-FI Xtreme Gamer
Windows Vista Ultimate
Logitech G15 keyboard
Logitech MX1000 muis
Logitech QuickcamPro 4000
Samsung 770p TFT

Hieft iemand hier een soortgelijk probleem gehad? Zo ja, zou hij dit kunnen melden hier? _/-\o_
Heeft iemand een idee? Ik heb de 32 bits setpoint versie voor Vista van Logitech. Uiteraard is mijn vista ook 32 bits.

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-02 15:00
Hoe oud is de muis? Ik heb ooit eens gehoord dat bepaalde versies (van een bepaalde tijd) inderdaad verspringen van tijd tot tijd.

• Spitie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Spitie

Ondertitel

Mijn mx1000 werkt nog gewoon leuk onder vista (32 bits, business edition) ook hij is al van redelijke leeftijd.

Ik gebruik hier setpoint versie 4.24.99

[ Voor 37% gewijzigd door Spitie op 12-12-2007 22:48 ]

Signature

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:37
Ik heb zelf een MX1000 onder Vista Home Premium en heb hem volledig werkend zonder Setpoint.
Sommige revisies van de MX1000 hebben inderdaad het probleem dat de cursor van tijd tot tijd verspringt.

Verwijderd

Topicstarter
hmmmz van tijd tot tijd...

Bij ieder bestand dat ik aanklik of open verspringt de muis naar de linkeronderhoek van het scherm,
klikt het het startmenu en allerlei eigenschappen vensters en kan ik 20 seconden niks doen :S

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-02 00:03
Ik heb dezelfde muis, 2 maanden oud ongeveer? op Windows Vista Home Premium en SetPoint versie 4.24.99...geen problemen hier

Verwijderd

Topicstarter
ok nouja ik ga nog wel even met dat setpoint spelen evt. verschillende versie proberen.

Thanx

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-02 15:00
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:54:
ok nouja ik ga nog wel even met dat setpoint spelen evt. verschillende versie proberen.

Thanx
Wel vreemd hoor; als je de nieuwste versie probeert, dan moet het gewoon werken.
Pagina: 1