DLT tape drives uitlezen, (algemeen uitlees progje)

Pagina: 1
Acties:

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-02 07:16

Valkyre

Kitesurf FTW!

Topicstarter
Een tijd geleden is er op mijn werk een Database gecrasht waar geen backup van was. nu ligt er van mijn voorgangers een hele zwik aan DLT tapes.
Dus ergens een DLT tape drive op de kop getikt, en alle tapes geprobeert uit te lezen.
nu vroeg ik mij af of er ergens een progje bestaat die ongeacht de backup software de tapes kan uitlezen.

Orgineel zijn de backup gemaakt met: "Arcserve" na wat googlen + Gotten kwam ik er al snel achter dat er vooral in het begin nogal wat problemen met deze software is geweest mbt restoren.
bijvoorbeeld de Merge knop doet helemaal niks (hiermee zou je een soort van Inventory van de Tape moeten kunnen draaien, maar dit werkt allemaal niet.)
Voordat er nu kosten worden gemaakt om deze versie te updaten. ben ik eigenlijk opzoek naar een simpel progje dat een inventory van een tape maakt, en deze naar een plek door mij aan te geven kan restoren.

de vraag is alleen bestaat zon soort progje? ik heb helaas niks kunnen vinden zo ver :(

iRacing Profiel

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Als je je aanmeld op de site van CA kun je een 90 of 120 dagen test-versie van BAB 11.5 downloaden en installeren.
Het formaat van Arcserve is afwijkend van bijvoorbeeld ntbackup en backupexec. Dus is niet met deze programma's terug te halen.

[ Voor 36% gewijzigd door ZeRoC00L op 13-12-2007 08:23 ]

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten