Ik wou dat het gister was, dan hadden we morgen vandaag nog!
Verwijderd
Op zich wel raar, Sierra is groot geworden door hun adventures. En vervolgens dumpen ze ze.Op woensdag 14 februari 2001 15:30 schreef PWM het volgende:
Het enige wat ik weet is dat Adventures hun beste tijd gehad hebben (jammer genoeg). Sinds een jaar of 4 is er niets meer uitgekomen. De meeste gamers wilden actie (doom, Quake), Tactiche spellen (C&C) en ook race spellen gingen beter verkopen. Adventures werden minder verkocht. Aangezien alles een periode heeft, zullen ze hoop ik wel weer terug komen.
de kracht van Sierra On Line was de tekst interface om dinge te doen, toen ze meer met muis ed gingen doen ben ik afgehaakt,
wel heb ik lucas arts adventures gespeeld met de muis bediening omdat die gewoon heel anders was. maar mensen willen nou eenmaal alles simpel doen
vanaf KQ7 ben ik gestopt, maar dat was maar in interactieve cartoon dan een adventure, want je deed alles met dezelfde cursosr
maar af en toe trek ik nog wel eens de good old adventure's uit de kast en ga ik met larry condooms kopen en , gokken in het hotel en me klemzuiken in lefty's
of op zoek gaan naar me bruid in KQ2
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Maar plots werden ze gedumpt door Sierra (komt vast door 't succes van Half-Life) en nu maken ze geen adventure-games meer.
King's Quest 8 was een lachertje en geen adventure... de echte laatste was Gabriel Knight 3.
"I sit in my room and imagine the future."
Ziet er strak uit!Op woensdag 14 februari 2001 19:43 schreef Theeboon het volgende:
Ja dat was ik
http://frostbytei.com/space/
hehe Robotech FontsOp woensdag 14 februari 2001 19:43 schreef Theeboon het volgende:
Ja dat was ik
http://frostbytei.com/space/
Even een avondje Police Questen enzow.
PSN: mug_8pm
Verwijderd
Adventures komen vast wel weer een keer terug. Alleen is men tegenwoordig nog iets te fanatiek bezig met het uitbuiten van de mogelijkheden van alle nieuwe videokaarten. Alles wordt immers door de 3d-gehaktmolen gehaald.
Op een gegeven moment moeten al die nieuwe kaarten toch wennen, zou je zeggen... en dan gaan er weer adventures komen.
Zeg eens eerlijk... vinden sommige van jullie nou ook niet dat er al wel weer meer dan zat 3d-shooters op de markt zijn?
mijn ultieme 3D shooter bestaat nog steeds nietOp donderdag 15 februari 2001 11:47 schreef Codin het volgende:
Vrees niet vrienden: de geschiedenis herhaalt zich.
Adventures komen vast wel weer een keer terug. Alleen is men tegenwoordig nog iets te fanatiek bezig met het uitbuiten van de mogelijkheden van alle nieuwe videokaarten. Alles wordt immers door de 3d-gehaktmolen gehaald.
Op een gegeven moment moeten al die nieuwe kaarten toch wennen, zou je zeggen... en dan gaan er weer adventures komen.
Zeg eens eerlijk... vinden sommige van jullie nou ook niet dat er al wel weer meer dan zat 3d-shooters op de markt zijn?
edit
Voor de gein maar de eerste doos van PQ1 als icon neergezet
/edit
Verwijderd
hehehe wel leuk SQ: TLC ik kan alleen geen systeemeisen vinden
Sierra nu != Sierra van vroegere tijden iig.Op donderdag 15 februari 2001 12:58 schreef all_region_DVD het volgende:
Is sierra nou niet meer zo'n overlappend bedrijf van vele kleine ontwikkelaars, ze maken zelf nog weel wat maar doen meer aan de promotie en distributie van spellen van al die kleintjes??
Al Lowe, Jane Jensen en Roberta Williams werken er ook niet meer geloof ik...
Is er iemand die hier eventueel meer over kan vertellen?Op donderdag 15 februari 2001 13:07 schreef ju_17 het volgende:
Sierra is nu een overlappend bedrijf. En boven Sierra staat weer een overlappnd bedrijf. Vroeger was dat niet zo. Sierra hoort nu bij Havas of zoiets.