Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Stage] In Amerika

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet goed waar ik het moet plaatsen, dus plaats ik het maar hier.

Goedenmiddag,

Ik wil graag stage lopen in Amerika. In Boston om precies te zijn, mijn partner heeft daar familieleden wonen waar ik eventueel opgevangen zou kunnen worden tegen betaling. Heeft iemand dit ook ooit gedaan? Ik ben een student ICT, en ik zou ook graag willen weten of er eventueel IT bedrijven in Boston zitten.

Hartelijk dank,

Adam.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Heb je het al gevraagd aan die familieleden? Heb je de Boston Gouden Gids al eens bekeken? Wat zegt je stage-begeleider? Kan Google je niet verder helpen?

Wel gaaf, stage aan de andere kant van de wereld (bij wijze van spreken) maar volgens mij is de wereld klein genoeg om zelf wat info bij elkaar te sprokkelen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 17:00:
Heb je het al gevraagd aan die familieleden? Heb je de Boston Gouden Gids al eens bekeken? Wat zegt je stage-begeleider? Kan Google je niet verder helpen?

Wel gaaf, stage aan de andere kant van de wereld (bij wijze van spreken) maar volgens mij is de wereld klein genoeg om zelf wat info bij elkaar te sprokkelen?
Google helpt genoeg. De Yellow Pages toch? De leraren zeggen dat ik daar naar toe mag.

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:21
Om je goed te kunnen helpen en een interessante discussie hier te kunnen voeren is een topicstart met meer achtergrond en meer eigen inzet gewenst. Zie ook Registratievoorwaarden / korte FAQ :)

Omdat deze topicstart wel erg mager is gaat het topic dicht.

Dit topic is gesloten.