Progje met temperatuursensors

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

• Arjan81
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:40

Arjan81

Rotterdam

Topicstarter
Weet iemand een gratis progje waarmee je al je temperaturen kan monitoren zoals cpu, chip, HD etc.

Ik draai nu everest maar het temp. veld blijft grijs??

Alvast bedankt

HP Pavilion Power 15-cb040nd, Samsung Galaxy Z Fold 7

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:36
Speedfan, maar dan moeten je apparaten in je PC wel ondersteund worden cq. temperatuursensors hebben.

Verwijderd

Arjan81 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 16:47:
Weet iemand een gratis progje waarmee je al je temperaturen kan monitoren zoals cpu, chip, HD etc.

Ik draai nu everest maar het temp. veld blijft grijs??

Alvast bedankt
Waarschijnlijk zitten er dan geen temperatuur sensoren op je moederbord.

Maar je kan bijvoorbeeld AIDA 32 proberen http://www.freedownloads.nl/aida32.htm

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-12-2025
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 16:51:
[...]

Maar je kan bijvoorbeeld AIDA 32 proberen http://www.freedownloads.nl/aida32.htm
Everest is de ''nieuwe'' Aida32.

Verwijderd

PolluxDKB schreef op woensdag 12 december 2007 @ 16:52:
[...]

Everest is de ''nieuwe'' Aida32.
Dat is waar :+ , maar misschien werkt het wel met Aida 32. (mits het ondersteund word uiteraard)

• Arjan81

Arjan81

Rotterdam

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 16:51:
[...]

Eerst deed everest het wel, maar nu blijft hij bij sensors op grijs staan??? Dus die sensors heb ik wel volgens mij. Moederbord is de asus A8N-E. Vanmorgen even schoongemaakt bleef daarna de chipfan hangen. Zat vol met stof, dus die ook maar even uitgepluist. Maar nu wil ik ff checken of alles ok gaat.

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10-2025
Het kan zijn dat je een demo versie van everest hebt, dat hij het daarom niet laat zien. Een hele goede vervanger is Speedfan. Gratis, en nog een mooiere tray-icon ook :D

• Arjan81

Arjan81

Rotterdam

Topicstarter
Xtresis schreef op woensdag 12 december 2007 @ 17:09:
Het kan zijn dat je een demo versie van everest hebt, dat hij het daarom niet laat zien. Een hele goede vervanger is Speedfan. Gratis, en nog een mooiere tray-icon ook :D
Dat denk ik ook idd.

Ik heb speedfan net erop gezet. Dus even kijken of het werkt.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Helaas kunnen wij je met zo weinig informatie ook erg lastig verder helpen. Ik stel voor dat je Policy: Alle regels die op het forum gelden nog eens doorleest dan had je onder andere uitgevonden dat we het wel kunnen waarderen als je zelf ook even je best doet. Aangezien een korte speurtocht meer dan voldoende software oplevert kan ik mij niet voorstellen dat je zelf uberhaupt al iets hebt geprobeerd. Ik stel voor dat je dit probleem daarom zelf eerst op probeert te lossen; en anders een topic start wat wel voldoet aan de regels gesteld in bovenstaande FAQ.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.