Toon posts:

Leuk pc'tje voor onder de 600 euri.

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil via Alternate.nl (tenzij jullie natuurlijk zeggen: Sukkel niet via alternate dat is gigantische ripoff) een pc samenstellen en het liefst onder de 600 euro.
Nu heb ik het volgende:

Moederbord ASRock ALiveNF5-eSATA2+
Processor AMD Athlon 64 X2 4400+
Geheugen 2x Kingston ValueRAM 1 GB DDR2-533
Harddisks (SATA) 500 GB SATA2 Harddisk
Voeding Cooler Master eXtreme Power
2 Case-fans Zalman ZM-F1
Behuizing E178
DVD-Brander AOpen DSW2012P
DVD-ROM AOpen DH16D2P

Voor de grafische kaart was ik er nog niet helemaal uit
Deze leken me goeie opties: (8600 GT Overclocked)
Of (8600 GTS)
Of (8600 GT Silent) <- die heeft wel 512 geheugen, én is goedkoper dan de GTS, of is hij zoveel slechter dat je zegt, kan je beter die GTS nemen.
Een HD kaart is aan de andere kant ook niet heel nuttig want ik zit hier nog op een 'échte' monitor ;)

Dit is dus wel echt de basis, volgens mij met deze keuzes kom ik ongeveer op de 550 euro uit, en kan dus hier en daar nog dingen verbeteren. Dingen als Floppydrives hoef ik echter niet te kopen, daar heb ik er wel genoeg van.

Ik wil op deze pc wel fatsoenlijk kunnen gamen, en dan moet je denken aan games tot UT3 en als er nu wat vets uit komt wil ik dat eigenlijk ook wel kunnen spelen maar het hoeft niet allemaal op maximale graphics van mij. Mag natuurlijk wel als dat in het budget past.. :)
Zou iemand mij een zetje in de goede richting kunnen geven? }:O

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:22

Thandor

SilverStreak

Dit soort 'welke moet ik nemen?'-topics zijn niet gewenst op GoT, derhalve gaat het topic op slot :o. Je kunt het beste even in de CSL FAQ kijken, daar staat een link naar een howto :). Dat i.c.m. enige research en je hebt het antwoord ;).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.