Outlook Express vraagjes...

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-04 12:57
Hallo :w

Ik heb een aantal (kleine) probleempjes/hinderlijke dingen in Outlook Express 6 die ik er graag uit wil hebben...
Maar na wat google'en en tweakeren vind ik geen duidelijk antwoord :'(

De problemen die ik heb zijn:

* Als ik Outlook Express 6 afsluit vraagt hij of ik de berichten wil comprimeren, dit wil ik niet maar ik kan het ook nergens uitzetten, Weet iemand waar ik dit kan uitzetten...?

* En zo nu en dan komt het wel eens voor dat ik een e-mailtje wil opslaan als een .eml bestand, Maar als ik nu een hele map (DBX-bestand) wil opslaan ben ik wel ff bezig op die manier...
Is er een mogelijkheid met één of ander tooltje dan ik een map met e-mails (als DBX-bestand) kan omzetten maar allemaal .eml bestanden...?

* En als laatste ;), Als ik een hele groep mensen uit mn adressboek in 1x een e-mail stuur dan zien alle ontvangers ook alle e-mail adressen van alle mensen waarnaar ik een e-mail gestuurd heb.
Bestaat er een mogelijkheid om dit tegen te gaan, Dus dat de ontvanger (alle ontvangers) de andere namen/e-mail adressen waarnaar ik dezelfde e-mail heb gestuurd niet zien.

Alvast bedankt _/-\o_

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Ik kan me niet voorstellen dat je daadwerkelijk hebt gezocht. Met de meest voor de handliggende zoektermen (OE comprimeren uitschakelen/dbx eml export/mailadressen verbergen) vind ik een shitload aan relevante informatie. Dicht dus.

Als je een volgende keer een slotje wilt vermijden zet er dan even bij hoe je zoekt, misschien dat we dan daar wat tips over kunnen geven.

[ Voor 23% gewijzigd door Lustucru op 12-12-2007 15:26 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.