Toon posts:

Logitech Z4 Geen internet geluid!

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds een paar dagen de Logitech Z4 speakers in bezit en aangesloten op mijn laptop. Het probleem is dat ik al het geluid hoor van msn en windows mediaplayer. Maar als ik dan bijvoorbeeld op youtube of andere sites filmpjes wil afspelen hoor ik helemaal niks. Ik wordt helemaal gek omdat ik al 3 dage er mee aan het klooie ben 8)7 , weet iemand mischien hier de oplossing voor??

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-12 14:52

Zygivt

Evenaren en overtreffen

had je wel geluid vanaf int voordat je dat deze speakerset aansloot ? lijkt me stug dat dit aan de nieuwe speakerset ligt.

Verwijderd

Topicstarter
jah hiervoor had ik gewoon geluid via internet en wmp, het rare is dat ik met de boxe wel geluid krijg via msn etc maar geen geluid via internet

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Ligt niet aan je speakerset, maar aan flash (adobe). Er is een sleutel in het register, die je aan moet passen (vrij simpel) dan werkt het weer.

Hoe dit komt weet ik niet, ik had hetzelfde probleem. Flash uninstallen, herinstallen etc mocht niet baten ook browser etc updates niet of de geluidsdrivers, alleen de waarde in het register van een bepaalde sleutel veranderen hielp direct.

Dus even zoeken in het topic, meestal zijn de topics over deze fout niet zo lang. Er is 1 topic waar dit in staat vermeld.

[ Voor 5% gewijzigd door ToFast op 12-12-2007 15:25 ]

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Heb het al gevonden voor je:

Startknop windows> uitvoeren > regedit >'openen' knop

Dan naar de path waarde klikken, en een sleutel(of hoe zo'n ding heet) toevoegen door rechts te klikken aan de rechterkant van het mapje waarin je moet zijn. Als je alleen maar 0 of 1'nen in kan vullen moet je de andere dingen hebben, er moet letterlijk deze tekst in komen als waarde: msacm32.drv

Oplossing:
Ik heb in het register:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Drivers32]
wavemapper toegevoegd met waarde: msacm32.drv