Heuhj! Ik ben bezig met een projectje met 12 PWM-Gestuurde LEDs. Ik gebruik hier 3 PIC16F628'jes voor. Ik wil dan 3 rotary encoders op de eerste PIC, en een paar knopjes. Hiermee kan ik straks de R, G en B wijzigen. Met de knopjes wijzig ik de "Modus" van het apparaat. De chips hebben een onderlinge verbinding zodat de eerste chip (soory van master) de 2 andere chips bedient (slaves). Zo krijg ik 4 onafhankelijke groepen.
Ik wilde even beginnen met een PWM-Script, dus ik heb MPLAB gedownload. Ook heb ik de C30-Compiler (zeg ik het nu goed?) gedownload en geïnstalleerd. De Paths naar de compilers staan goed, maar als ik pwm.c probeer te compilen krijg ik
"Tool doesn't support selected device.
BUILD FAILED: Wed Dec 12 14:25:23 2007"
Ik neem aan dat hier de PIC mee bedoeld wordt? Wat kan ik doen om deze error te verhelpen? Ik heb al gezocht op internet,maar verder dan dit kom ik echt niet. thnx
Ik wilde even beginnen met een PWM-Script, dus ik heb MPLAB gedownload. Ook heb ik de C30-Compiler (zeg ik het nu goed?) gedownload en geïnstalleerd. De Paths naar de compilers staan goed, maar als ik pwm.c probeer te compilen krijg ik
"Tool doesn't support selected device.
BUILD FAILED: Wed Dec 12 14:25:23 2007"
Ik neem aan dat hier de PIC mee bedoeld wordt? Wat kan ik doen om deze error te verhelpen? Ik heb al gezocht op internet,maar verder dan dit kom ik echt niet. thnx
2x 320Wp Ja-Solar / Z 10° / APS YC600Y PVOutput