Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Ziet er wel errug mooi uit ..
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Verwijderd
Verwijderd
Ziet er wreed uit, errug fris !
ik zoek een groene ...
mooi blauw btw
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Ik heb nog geen window in mijn kast maar ik denk dat ie er wel snel in gaat komen met een rooie lamp er achter. En nee het wordt geen hoerekast:)
Eerst maar een baybus solderen en er in plakken
Cold Cathode Fluoriscent Lamp
dezelfde lampjes als uit de (betere) scanners.
Zijn meestal wel een stukkie feller en kleur rijker dan neon
en waar kan je dat kopen?Op woensdag 14 februari 2001 14:54 schreef _-= Erikje =-_ het volgende:
Dit is alleen geen neon maar een CCFL
Audi A8 W12 6.0
Op woensdag 14 februari 2001 14:54 schreef _-= Erikje =-_ het volgende:
Dit is alleen geen neon maar een CCFL
ja weet het zijn idd geen echte neon, maar meer tl bakjes, annyway, toch rete cool!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
als je nog een hoogspanningsrastertje ervoor hangt dan heb je je pc in een vliegenkiller veranderd!
mooie dunne buis trouwens!
- Mo -
Niet dat het me veel uitmaakt, want het ziet er echt rete
yep, maar mijn case temp stijgt niet meer dan 0,4graden met 4 uur de lamp aan.. dus de warmte ontwikkelingvalt reuze mee!, kicks ass , thats it.Op woensdag 14 februari 2001 16:34 schreef Brian Dickens het volgende:
Heb ik dan ook een "nep-neon"? Mijn groene lamp ziet er namelijk precies hetzelfde uit (maar dan in het groen natuurlijk!), ook het voedingscircuitje is precies hetzelfde...
Niet dat het me veel uitmaakt, want het ziet er echt reteuit!
Verwijderd
Verwijderd
Die van mij staat gewoon op de grond onder m'n buro, heb jij hem altijd zo staan ??
Geen last van dat gezoem van de fan?
Buisje 17.50 inverter (12V) 17.50
hij staat altijd op mijn buru, tis de test pc, dus die moet wel makkelijk te benaderen wezen, en nee ik word niet gek van de fanz, zijn allemaal temp. gestuurd.. zeld die boven in de kast boven de procc!Op woensdag 14 februari 2001 18:57 schreef mansie het volgende:
Poewie heel mooi, en die wieltjes er onder ook
Geen last van dat gezoem van de fan?
ik kan hem op de site van DIL niet vinden
op je voeding ofzo
Verwijderd
Verwijderd
Mijn wijzingen werden niet doorgevoerd, het moet www.stuutenbruin.com zijn.
zoals je al op het plaatje kon zien, werkt het invertortje (vsa) gewoon op 12 volt, dus ff een behuizing gekocht, en daar het printje in gedaan en met een molex y-adapter heb ik hem aangesloten, kijk er nog maar eens naar.. dan zie je het wel...Op woensdag 14 februari 2001 22:08 schreef SmauG het volgende:
Hoe sluit je zo'n neonbuis aan
op je voeding ofzo
Werkt fantastisch..
Ik heb een groene achter de ribbels van mijn Zwarte Antec kast.
"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter
ik hou van zekerheid, heb er geen belang bij dat er iets tegen aan komt, off het ding valtOp donderdag 15 februari 2001 13:06 schreef Macros het volgende:
Behuizing? Ik heb hem gewoon aan de binnenkant van mijn frontje geplakt. Niemand die het ziet.
Ik heb een groene achter de ribbels van mijn Zwarte Antec kast.
Verwijderd
mail naar Ben Schepers sales@stuutenbruin.com
en doe hem dan de groeten van Frenkie...;)
Verwijderd
Hmm dat ben ik nu ook kwijt, en dn moet ik wel tering lang wachten.. dus 35, piek voor die loamp en invertortje en verzendkosten??.. is dat vooruitbetaling og zo of wat is dat ?Op vrijdag 16 februari 2001 10:17 schreef Bartke het volgende:
Idd, vet goeie service bij Stuut en Bruin!
35 piek valt nog mee incl verzedndkosten...
Wel zeer interessant
Mooi zo!
Effe kijken wat voor leuks ik daarmee allemaal kan doen!
Grt Hennep
[dombo-mode]
"ik ga er ook 1tje halen".. huh huh...
[/dombo-mode]
Stuut en bruin zit bij om de hoek zowat.
Ik ga er gelijk heen vanmiddag. Eens kijken of ze ook van die flex buisjes hebben, gelijk me keyboard modden
ps. voor alle andere hagenaars een kleine tip als je naar de winkel gaat. Vraag om een rekening met een kruisje
Op maandag 18 juni 2001 15:57 schreef morphje het volgende:
ps. voor alle andere hagenaars een kleine tip als je naar de winkel gaat. Vraag om een rekening met een kruisje
Waar heb jij het over¿¿¿Op maandag 18 juni 2001 15:49 schreef NiteFly het volgende:
sorry hoor, maar om dit soort redenen ouwe topics omhoog halen mag je wat mij betreft een waarschuwing opleveren en een slotje.. wat een forumvervuiling zeg.
[dombo-mode]
[/dombo-mode]
Ik wil namelijk wel van die buisjes onder mijn bureau hebben dat lijkt mij wel
12 VOLT!!!!Op maandag 18 juni 2001 16:41 schreef tinus1983 het volgende:
kan je die leuke buisje nou ook gewoon in het stopcontact steken ??
Ik wil namelijk wel van die buisjes onder mijn bureau hebben dat lijkt mij wel
Geen 240 VOLT!!!!!!!!!
zometeen is ie stuk.
Als je een Accuoplader ertussen zet dan doet ie het wel maar dan moet je wel zoiets hebben!
Grt
Over jouWaar heb jij het over¿¿¿
Het slaat idd nergens op om een topic van februari omhoog te halen met de melding dat je er ook 1 hebt besteld.
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Verwijderd
Verwijderd
je moet dus dat ding zelf aan een voedingsstekker maken??Op maandag 18 juni 2001 17:07 schreef MisterDon het volgende:
Wel eens van kroonsteentjes gehoord? Die dingen doen wonderen als je wilt!
o ja...solderen roelt
Daarna maar gewoon in een beetje gaffer gewikkeld
Hier bij Radio Centrum zijn ze overigens 30 piek voor lampje + drivertje
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
bestaan er wel buisje die op die voltage werken??Op maandag 18 juni 2001 16:46 schreef HENNEP het volgende:
[..]
12 VOLT!!!!
Geen 240 VOLT!!!!!!!!!
zometeen is ie stuk.
Als je een Accuoplader ertussen zet dan doet ie het wel maar dan moet je wel zoiets hebben!
Grt
Verwijderd
dingen geven amper warmte af dat heb ik begrepen tenminste.Op maandag 18 juni 2001 19:58 schreef blakez het volgende:
Dit ziet er natuurlijk allemaal zeer mooi uit, maar mijn vraag is: wordt 't van binnen in je kast niet gauw een heel stuk warmer nadat je er zo'n lamp in heb gezet
maar ik snap nog steeds niet hoe het met die invertortjes enzow zit.
heeft er iemand een duidelijk aansluitschema van de aansluiting voor het ding wat ze bij van stuudendebruin leveren.... plz iemand??
als je ccfl besteld zit er bij de invertor al een kabeltje, die plug je op de invertor en aan de andere kant van het kabeltje zit niks. hier maak je de molex stekker aan.
rood op geel.
zwart op zwart. en voila, het werkt.
Verwijderd
de post voor die van jouw is van februarie, lekker ouwe koeien uit de sloot halenOp maandag 18 juni 2001 14:46 schreef HENNEP het volgende:
Nou ik heb net ook een 10cm blauw lampie besteld!
Effe kijken wat voor leuks ik daarmee allemaal kan doen!
Grt Hennep
Neon word warm.. CCFL (Cold Cathode Fluorisent Lamp ofzo) word niet warm
Audi A8 W12 6.0
Zo'n kroonsteentje, ik heb er al van gehoord.
Maar wat is het eigenlijk, hoe ziet het er uit?
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
De lamp is een beetje warm. Het warmst worden de uiteinden.Op maandag 18 juni 2001 20:59 schreef -hfl-xenon het volgende:
Ik heb precies dezelfde, hij wordt toch wel lichtjes warm hoor. Niet heet, maar toch warm.
Zo'n kroonsteentje, ik heb er al van gehoord.
Maar wat is het eigenlijk, hoe ziet het er uit?
Hoe een kroonsteentje eruit ziet
Da's zo'n wit ding met bijvoorbeeld 4 schroefjes en gaatjes erin zodat je de draden erin kunt stoppen en aan twee andere draden kunt maken.
Niet echt een schema maar lees mijn reaktie hier maar:Op maandag 18 juni 2001 20:17 schreef neographikal het volgende:
[..]
dingen geven amper warmte af dat heb ik begrepen tenminste.
maar ik snap nog steeds niet hoe het met die invertortjes enzow zit.
heeft er iemand een duidelijk aansluitschema van de aansluiting voor het ding wat ze bij van stuudendebruin leveren.... plz iemand??
Neon of BLacklight?
De reaktie van 15:14 uur moet je hebben
aanvulling
wel erg dat je zolang hebt moeten wachten.
Nog een truukje met het blauwe lampje:
http://www.overclockers.com.au/pcdb/view.php?name=VooDoos_BorgII&page=pics
Verwijderd
En wie zit er noum altijd te zeiken om dat je de search moet gebruiken?? triest hoor, gebruiken ze de search zeiken ze nogOp maandag 18 juni 2001 15:49 schreef NiteFly het volgende:
sorry hoor, maar om dit soort redenen ouwe topics omhoog halen mag je wat mij betreft een waarschuwing opleveren en een slotje.. wat een forumvervuiling zeg.
[dombo-mode]
[/dombo-mode]
dit heeft nix met de search functie te maken. searchen doe je als je wil weten hoe iets ook alweer zat of als je een vraag hebt waarvan het best eens zou kunnen dattie al eerder is gesteld. dan search je en 9 van de 10 keren zijn mijn vragen daar al door opgelost. Onno's search werkt vaak ook heel goed, vooral omdat die erg sophisticated is.Op maandag 18 juni 2001 22:08 schreef iefje het volgende:
[..]
En wie zit er noum altijd te zeiken om dat je de search moet gebruiken?? triest hoor, gebruiken ze de search zeiken ze nog![]()
![]()
Dit is een antiek topic omhoog schoppen om geen enkele reden dan te zeggen dattie er ook 1 heeft. daar hoef je niet voor te reageren. lijkt er eerder op dat iemand de Tweakers Huiskamer nog niet in mag
nee, dit is echt terechte forumvervuiling, wel moet ik zeggen dat er nog een leuke discussie uit voort is gekomen (die overigens ook al vaker is gevoerd, maar dat terzijde)
EN je moet een beetje rustig aan doen met die
Zit ik hier heel dat topic te lezen terwijl het al van 14 februari is.Op zondag 07 oktober 2001 20:15 schreef Stars het volgende:
cool man! zulk licht wil ik ook in mijn telefoon!!!
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
En 2 posts erboven staat een heel verhaal over ouwe koeien uit de sloot halen...Op zondag 07 oktober 2001 20:15 schreef Stars het volgende:
cool man! zulk licht wil ik ook in mijn telefoon!!!
Mgoed, als je het noiu in je foon hebt gestopt kom je nog maar eens terug in OCM...
Panasonic WH-MDC05J3E5 | 5120Wp @ WZW | 3645Wp @ ONO | NoM met woning uit 1926
In Utrecht en Ijsselstein bv. Radio Centrum Electronica. Alleen zijn bij Velleman in Belgie de blauwe buizen op, dus zal je het met een andere kleur moeten doen. Levertijd op blauw is zo'n 1 a 2 maanden op het moment.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Je hebt wel weer in lichtbron in je kast, en die reflecteerd op je monitor. Dat is rete irritant.
Zet er een switch op zodat ie aan en uit kan. Als je ff watm wilt zoeken in je kast heb je een prima lichtbron. En als je gaat slapen kan je dat ding tenminste uitzetten.
Verwijderd
Verwijderd
ga naar een Dipro beurs , en bij www.wallabie.com kan je een complete kit voor 14 hebben . Op de website is het ietsje duurderOp dinsdag 19 februari 2002 23:29 schreef WaXWeAzLE het volgende:
damn , koste die dingen zo weinig , 15 euro voor 30 cm , (helaas dat er ook weer 15 euro aan verzendkosten bijkomtmaargoed , het valt me iig reuze mee want ik d8 dat het wel 50 euro moes kosten ofzo
wat denk jij? Goh, laat ik eens een oud topic uit de sloot trekken? En dan er meteen een nutteloze post bij zetten?Op dinsdag 19 februari 2002 23:29 schreef WaXWeAzLE het volgende:
damn , koste die dingen zo weinig , 15 euro voor 30 cm , (helaas dat er ook weer 15 euro aan verzendkosten bijkomtmaargoed , het valt me iig reuze mee want ik d8 dat het wel 50 euro moes kosten ofzo
no, rezpekt
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
Verwijderd
maybe it's ment to be........